Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پس از گذشت چند روز از مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مسئولان کاشانی به خود آمدند و با متخلفان برخورد کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، با اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز چهارشنبه هفته گذشته در کاشان متاسفانه اکثر قریب به اتفاق واحدهای صنفی از این محدودیت‌های کرونایی پیروی نکردند و اکثر گروه‌های شغلی که از این روز باید تعطیل می‌بود به کار خود ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام صنوف و عدم همکاری مسئولان در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا انتقادات زیادی را به دنبال داشت و از سوی دیگر نیز صاحبان صنف‌های مختلف به دلیل مشکلات اقتصادی و از سوی دیگر عدم حمایت‌های دولتی تن به تعطیلی نمی‌دادند.

کرونا در شهرستان کاشان به قدری جولان داده است که وضعیت این شهرستان کاشان از قرمز به مشکی و بحرانی تغییر وضعیت داده است و آمار بالای مبتلایان و کشته‌های ناشی از بیماری حاد تنفسی و کرونا گواه این مطلب است در حالی که مسئولان و دستگاه‌های مربوطه به اجرای این مصوبات اعتنای ویژه‌ای نداشتند.

مصاحبه خبرنگار تسنیم با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان کاشان نیز گواه بر بی‌توجهی مسئولان این شهرستان بود تا آنکه مسئولان به خود آمدند و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ورودی بازار بزرگ شهرستان کاشان را بستند و با نظارت بر واحدهای صنفی برخوردهای قانونی و لازم در این زمینه با متخلفان صورت پذیرفت.

عباسعلی قپانی‌پور نیز در این زمینه اظهار داشت: ویروس کرونا با هیچ کس تعارف ندارد و مسئولان باید در کیفیت نظارت و برخورد با قانون شکنان قاطع رفتار کنند و احساس بی‌تفاوتی به جامعه القا نشود در حالی که رهبر معظم انقلاب بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند.

آخرین جزئیات وضعیت سیاه کرونایی در استان کرمان: از جهش تعداد فوتی‌ها تا احتمال تکرار چند پیک کرونا تا پایان زمستان کرونا باشگاه بدنسازی در اردستان را ناک‌اوت کرد/چرا مسئولان از ورزشکاران حمایت نمی‌کنند؟ وضعیت بحرانی بیماری کرونا در شاهرود تداوم دارد؛ مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی فوتی‌های روزانه و مبتلایان به ویروس کرونا است، افزود: از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم اما علاوه بر پاسخگویی در قبال معیشت باید از سلامت مردم نیز صیانت کنیم.

مسعود دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه در روزهای اخیر برخوردهای قانونی با متخلفان در صنوف مختلف صورت پذیرفته است، اظهار داشت: هفت تیم در نوبت صبح و شش تیم در نوبت بعد از ظهر وظیفه بازرسی از اصناف در شهرستان کاشان را بر عهده داشتند.

وی از 800 بازدید در روزهای اخیر خبر داد و افزود: 400 اخطاریه در بازدیدهای اخیر به صنوف متخلف صادر شده است و 13 اخطاریه پلمب نیز صادر شده است که از این اخطاریه ها پنج مورد به پلمب منجر شده است و علاوه بر آن نیز 17 مورد به تعزیرات شهرستان کاشان معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان ضمن درخواست از تمامی صنوف نسبت به تمکین و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ابراز داشت: شکست کرونا نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است و بر همین اساس از تمامی شهروندان درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گامی موثر در راستای شکست کرونا بردارند.

انتهای پیام/801/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینه در جمع مسئولان و فعالان فرهنگی میامی به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، بیان کرد: توصیه‌های مکرر برای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به استاندار سمنان و دیگر مسئولان داشته‌ایم.

وی بیان اینکه توزیع امکانات و منابع باید بر اساس شاخص‌ها و استانداردها در سراسر استان سمنان صورت گیرد، افزود: اگر غیر این انجام شود، عدالت صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات صورت نگیرند بنده مسئولیت شرعی آن را بر عهده نخواهد گرفت.

مطیعی همچنین بر ضرورت نقش‌آفرینی بیش از پیش فعالان فرهنگی و اجتماعی میامی در جریان سازی و تصمیم‌سازی های فرهنگی تاکید کرد و گفت: میامی ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد که باید به حرکت در بیاید.

وی خواستار ترویج مقوله نذر فرهنگی در شهرستان میامی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: «نذر فرهنگی» همواره به مثابه یکی از راهکارهای تأمین مالی فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از مسئولان خواست تا پای صحبت‌های جوانان و نخبگان و فعالان فرهنگی و دانشجویان و روحانیان و… بنشینند و مسائل آنها را مورد رصد قرار دهند.

مطیعی افزود: اینکه یک فعال فرهنگی، مذهبی، سیاسی یا اجتماعی موضوعی را به مسئولان تذکر دهد جای خوشحالی است چراکه این فرد می‌توانست نسبت به محیط خود بی‌دغدغه و بی‌توجه باشد اما از روی دغدغه مندی آن متذکر می‌شود که ارزشمند است.

به گزارش مهر، در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی میامی مسائل مورد نظر خود را بیان کردند.

کد خبر 6095921

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود