Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی فرامرزی مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امسال تیمی باانگیزه و مصمم داریم و دنبال قهرمانی یا کسب سهیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم. - اخبار ورزشی -

محمدعلی فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته اول گفت: بازی خوبی بود و زحمات بازیکنان، کادر فنی و باشگاه در شروع لیگ نتیجه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که اولین بازی را با برد پشت سر گذاشتیم، ولی در ادامه راه کار سختی در پیش داریم. لیگ امسال طوری است که همه بازی‌ها سخت شده و حتی تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود کردند هم به خوبی هزینه کردند تا نتیجه بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که «هدف مهم شهر خودرو در این فصل چیست؟»، تأکید کرد: ما در این چند سال جزو بالانشین‌ها بودیم و امسال هم قصد داریم برای قهرمانی یا کسب سهمیه بجنگیم. ما تیمی مصمم و با اراده داریم و همه بازیکنان تلاش می‌کنند خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند تا بهترین نتایج را بگیرند.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در مورد کار کردن با سیدمهدی رحمتی خاطر نشان کرد: آقا مهدی 20 سال در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کرد و در زمان بازیگری هم مانند یک مربی بود و تیم را به خوبی از عقب هدایت می‌کرد. کار کردن با رحمتی فوق‌العاده است و امیدوارم امسال با این مربی بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

فرامرزی با اشاره به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: اینکه بازی‌ها بعد از انجام یک هفته تعطیل شد، چندان خوب نیست. امیدوارم لیگ امسال مثل سال گذشته به صورت فشرده برگزار نشود، اگر این اتفاق دوباره رخ دهد باز هم تعداد مصدومان بالاتر می‌رود.

استارت شهر خودرو از چهارشنبه/ صفرزاده آخر هفته به تمرینات اضافه می‌شود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است

سرمربی بارسا شایعات مربوط به تمایل بلوگرانا برای فروش فرنکی دی یونگ را رد کرد.

طرفداری | ژاوی برای فصل آینده انگیزی بالایی دارد.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از هفته سی‌وچهارم لالیگا به مصاف هم می‌روند. بارسا که دیگر شانسی برای قهرمانی لالیگا ندارد، تنها یک هدف بزرگ پیش روی خود می‌بیند و آن نایب قهرمانی در لالیگا است. ژاوی، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا در خصوص مسائل مختلفی چون شایعات فروش فرنکی دی یونگ، وضعیت ویتور روکه، روحیه بارسا پس از از دست دادن شانس قهرمانی لالیگا و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

شایعات فروش دی یونگ؟

برای من، دی یونگ بازیکن کلیدی است. هیچ چیز تغییر نکرده، او واقعاً برای من حیاتی است. فرنکی 

بدشانسی آورده و مصدومیت های زیادی داشته، اما سطح او همیشه عالی بوده است. من فرنکی را یک بازیکن کلیدی می دانم.

روحیه تیم؟

رختکن در شرایط خوبی است و بازیکنان مصمم به کسب عنوان دومی در لالیگا هستند. ما باید به این هدف برسیم تا در سوپرجام اسپانیا حاضر شویم. سرشار از قدرت، انرژی و انگیزه هستم. برای آماده‌سازی برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده‌ام.

  والنسیا؟

والنسیا حریف سختی است و باراخا، سرمربی آنها، کار فوق العاده ای انجام داده است. آنها با هدایت باراخا به تیمی قدرتمند تبدیل شده اند و بازی مقابل آنها آسان نخواهد بود.

آمادگی تیم؟

ما زمان بیشتری برای تمرین داشتیم و بازیکنان با انگیزه و روحیه ای بالا آماده رویارویی با والنسیا هستند.

بازی مقابل ژیرونا؟

فعلاً بازی مهم فرداست و بعد از آن به ژیرونا فکر خواهیم کرد. آنها رقیبی مستقیم هستند و دو هدف اصلی ما مثل ژیرونا در این فصل، صعود به لیگ قهرمانان و حضور در سوپرجام است.

عملکرد تیم زنان بارسلونا؟

آنها بهترین تیم جهان در فوتبال زنان هستند. ما به آنها افتخار می کنیم و از همین جا به آنها تبریک می گوییم. امیدوارم فینال را ببرند.

وضعیت ویتور روکه؟

در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت که برای هر بازیکن چه چیزی بهتر است. برای روکه، تصمیم‌گیری قاطع کار آسانی نیست. این کار به زمان نیاز دارد و تطبیق پیدا کردن هم زمان‌بر است. روکه به زمان بیشتری برای وفق پیدا کردن و اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارد، و من فکر می‌کنم او می‌تواند برای مدت طولانی در بارسلونا بازی کند.

قرارداد سرجی روبرتو؟

می خواهم او قراردادش را تمدید کند و این به او بستگی دارد. او موضع من را می داند و می تواند به ما خیلی کمک کند. امیدوارم او تمدید کند.

پدری؟

پدری برای بازی فردا ۱۰۰٪ آماده است و او را در زمین خواهیم دید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!