Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در جلسه انتخابات مجمع بسیجیان استان کرمان که امروز در ستاد سپاه ثارالله  استان کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه بسیجیان از دغدغه مندان جمهوری اسلامی هستند، گفت: در وضعیت فعلی سیاسی کشور هر چه جلوتر می رویم، می‌بینیم دنیای سیاسی غرب، قابل اعتماد نیست و  برنامه آن‌ها فقط از بین بردن جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب هر فردی هیچ تاثیری در جمهوری اسلامی ایران ندارد، افزود: جوبایدن تنها رضایتش از ترامپ، شهادت سردار عزیز ما شهید حاج قاسم سلیمانی است و بسیار بی سیاستی است که مشکلات کشور را به انتخاب ریاست جمهوری یک کشور و غرب گره بزنیم.

سردار معروفی با اعلام اینکه معرفی دشمن از سوی رهبری از روی علم است نه تحلیل، گفت: در دوره ۴۱ ساله انقلاب، دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای ما یکی بودند و رییس جمهور جدید آمریکا از طراحان نا امنی در کشور ما است و  دشمن ما است، او کسی است که شهادت سردار سلیمانی را  تبریک می‌گفت.

او با بیان اینکه نظام سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دقیقا نظام سیاسی امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، گفت: بزرگ ترین نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته است، وجود امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و اگر این دو بزرگوار نبودند، ما هم شرایط افغانستان را داشتیم. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه رهبر انقلاب(مدظله العالی) توانست این کشتی را به سلامت به مقصد اصلی  برسانند، گفت: نگاه ما باید نگاه انقلابی باشد.

او  با اشاره به اینکه مجامع بسیج به دور از نگاه‌های سیاسی باید مشکلات استان را بررسی و با ارائه طرح و فراخوانی مسئولان استان  به رفع مشکلات کمک کنند، بیان کرد: حاشیه نشینی، بهداشت و درمان، کم رنگ بودن ازدواج آسان، محرومیت و  مسائل اجتمایی از جمله مشکلات ما در استان است که مجامع بسیج باید به کمک بیایند.

سردار معروفی با اعلام به اینکه مجمع بسیج است و بسیج یعنی مردم  و حوزه سیاسی نیست،  تصریح  کرد: مجمع امروز  که ۷ گروه تخصصی دارد، حرکت بسیار بزرگی است و باید شور ستادی ایجاد کند. 

او با اشاره به اینکه ما منابع غنی داریم،؛ ولی فقیریم هستیم، گفت: مجمع بسیج باید بررسی کند و  طرح دهد. به عنوان نمونه در یک بررسی کوچک در منطقه منوجان می بینیم، علت اینکه خرمای منوجان با قیمت پایین به فروش می رسد، فقط به خاطر نبود سردخانه است؛ بنابراین باید کمک کنیم و  با این نگاه جلو برویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه مجمع استان، زمانی موفق است که ساختار قوی داشته باشد و نیروی بسیجی باید جریان سازی کند بیان کرد: در کنار ماموریت ذاتی که داریم چند دستور کار نیز در برنامه خود داریم که یکی از آن ها کمک به کنترل بازار است. 

او با اشاره به اینکه متاسفانه در زمان تحریم، گروهی احتکار می‌کنند که  این‌ها دشمن هستند، گفت: ما دنبال این هستیم که  فشار اقتصادی و معیشتی  مردم کاهش پیدا کند. 

 سردار معروفی با اشاره به اینکه ۲۴ سوله و هزار و  ۲۰۰ تخت پیش بیمارستانی و پس بیمارستان برای کمک به کادر در مان آماده کرده ایم ،گفت: با فراخوان صورت گرفته به کمک کادر درمان  آمده ایم و برای کمک به نیروی انتظامی آماده هستیم. 

او افزود: نگاه نمی‌کنیم کار چه کسی است؟ نگاه می‌کنیم ببینیم مردم ما به چه نیاز دارند و  معیشت مردم و عبور از کرونا در دستور کار ما است. 

در پایان رای گیری انتخابات مجمع بسیجیان استان کرمان، سعید کاظمی پور، به عنوان ر ئیس و حسن رحمانی به عنوان ناظر این مجمع حائز اکثریت آرا شدند. 

کاظمی پور، رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان نیز در این مراسم با اعلام اینکه به یاری خدا باید یک سری کارهای عملیاتی را شروع کنیم، گفت: باید برای مشکلات، راهکار جامع انتخاب کنیم و پیگیری کنیم تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا سردار سلیمانی سپاه ثارالله استان کرمان مجمع بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند

عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ادارات دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده خواست تا از حقوق تمامی دانشجویان برای تظاهرات مسالمت‌آمیز و ایمن در محوطه‌های خود محافظت و آن را تسهیل کنند.

در این بیانیه آمده است: «مدیریت دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حق اعتراض دانشجویان بکار بسته اندو دانشجویانی را که در تظاهرات مسالمت‌آمیز شرکت می‌کنند از تحصیل تعلیق کرده‌اند». 

پل اوبراین، مدیر اجرایی عفو بین‌الملل ایالات متحده، گفت: هرگونه اقدامی برای ساکت کردن، آزار، تهدید یا ارعاب کسانی که به طور مسالمت‌آمیز برای اعتراض و صحبت کردن جمع می‌شوند، نقض حقوق آنهاست.

این نهاد ناظر حقوق گفت که آزادی آکادمیک جزء لاینفک حق تحصیل بر اساس قوانین بین المللی است و تاکید کرد که مدیریت دانشگاه موظف است فضایی را ایجاد کند که دیدگاه‌های گوناگون را فراهم کند، اما همچنین اطمینان حاصل کند که همه دانشجویان قادر به شرکت در چنین بحث‌هایی هستند. 

در این بیانیه آمده است: «با توجه به خطرات واقعی و شناخته شده خشونت پلیس که دانشجویان ممکن است با آن مواجه شوند، ادارات باید مجریان قانون را برای متفرق کردن تظاهرات دانشگاه تنها به عنوان آخرین راه حل، مانند مواجهه با خشونت گسترده یا تحریک به خشونت و تبعیض، احضار کنند.»

اوبراین ادامه داد: حق اعتراض برای اظهار نظر آزادانه علیه آنچه در حال حاضر در غزه اتفاق می‌افتد بسیار مهم است.

این امر به ویژه در شرایطی صادق است که دولت ایالات متحده همچنان به ارائه سلاح به ارتش اسرائیل ادامه می‌دهد و هر روز به طور فزاینده‌ای در جنایاتی که علیه فلسطینیان انجام می‌شود شریک است.

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

ده‌ها نفر از جمله اساتید دانشگاه که تلاش کرده‌اند جلوی دستگیری معترضان غیرمسلح را بگیرند، دستگیر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند