Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:37:57 GMT

مهاجم ماشین سازی غیب زد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۳۲۸۱

مهاجم ماشین سازی غیب زد

به گزارش ایرنا، این مهاجم تبریزی که سال گذشته به صورت قرضی از تیم ماشین سازی به تیم سومقائیت جمهوری آذربایجان پیوسته بود و تا سال ۲۰۲۲ با سبزقباهای تبریزی قرارداد داشت، پس از توافقات مالی در تیم ماشین سازی ماندنی شد، اما پس از امضای قرارداد جدید و ۳ روز مانده به بازی تمیش با شهرخودرو در مشهد که شنبه این هفته برگزار شد، از حضور در تمرینات سرباز زده و تاکنون خبری از او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار تایید نشده حاکی است عوامل باشگاه پیروزی تهران به دلیل محرومیت عیسی آل کثیر  به مدت ۶ ماه که به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است، باب مذاکره با بابایی را باز کرده و این بازیکن برای حضور مجدد در ماشین سازی دچار تردید شده است.

همچنین پیش از حضور بابایی در ماشین سازی، زمزمه هایی از حضورش در تراکتور وجود داشت و حتی مسئولان این باشگاه مذاکره با او را تایید کردند، اما در نهایت وی با ماشین سازان به توافق رسید.

در همین رابطه مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز، غیبت پیمان بابایی در تمرینات این تیم را غیرموجه و نادرست خواند و گفت: این بازیکن به لحاظ قانونی بازیکن ماشین سازی است، اما ما دست او را برای پیشرفت باز گذاشته و این اجازه را داده ایم تا بتواند به باشگاهی دیگر که فقط تراکتور خواهد بود، برود.

سیدمحمد علوی اظهار داشت: پیشتر مذاکراتی بین سران باشگاه ماشین سازی و تراکتور برای حضور بابایی در تراکتور صورت گرفته بود، اما در تعدادی از رسانه ها مذاکره این بازیکن با تیمی غیر از تراکتور منتشر شد که با مخالفت صریح ما مواجه گردید.

وی از بی نظمی های بابایی برای حضور در تمرینات ماشین سازی ابراز تاسف کرد و ادامه داد: ما این فرصت را به او دادیم تا با تراکتور توافق کند و هیچ مخالفتی نیز برای این انتقال نداریم، اما چون او با تراکتور به توفق نرسید، ما نیز حضور رسمی بابایی در تیم ماشین سازی را رسانه ای کردیم.

علوی تصریح کرد: ما به بابایی هشدار می دهیم اگر توافقی با تراکتور کرده است، سریع نامه تاییدیه آن را به باشگاه ماشین سازی ارسال کند و برای این منظور تا فردا سه شنبه، یعنی زمان برگزاری کمیته انضباطی باشگاه، به او فرصت داده ایم.

وی  یادآوری کرد: در صورتی که بابایی تاییدیه رسمی باشگاه تراکتور را به باشگاه ماشین سازی ندهد، موضوع در کمیته انصباطی باشگاه به دقت بررسی می شود.

به گزارش ایرنا، پیمان بابایی که از تربیت یافتگان آکادمی باشگاه تراکتور است، پیشتر در تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی بازی کرده و فصل گذشته نیز با ۸ گل زده، عنوان آقای گلی لیگ برتر جمهوری آذربایجان را کسب کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر در مشهد با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل شهرخودروی این شهر تن به شکست داد.

این تیم در هفته دوم روز جمعه ۳۰ آبان ماه در تبریز به مصاف ذوب آهن می رود.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی پیمان بابایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی پیمان بابایی فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی پیمان بابایی اخبار کنکور باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)