Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری طرح ورزش بانوان شاغل در ادارات چندسالی است که در کشور کلید خورده است، هدف از این طرح رفع معضل کم‌تحرکی این بانوان است، چرا که به علت خستگی و نداشتن وقت کافی تمایل برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی و یا انجام حرکات ورزشی در افراد کاهش پیدا می‌کند.

اجرایی شدن این طرح در ادارات چهارمحال و بختیاری را از زبان مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیگیر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسن تمدن در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دستورالعمل ورزش بانوان در ادارات به کلیه استان‌ها ارسال شده است، اظهار کرد: در این طرح آمده است که مدیران کل ادارات می‌توانند این طرح را برای همکاران خود فعال کنند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها، اجرا شدن یا نشدن این طرح را تعیین می‌کنند، افزود: اجرای این طرح در ادارات پرمشغله معمولا نمی‌تواند عملیاتی شود، چرا که فشار کاری بالا است و از سویی دیگر اکثر مدیران نیز به‌صورت سلیقه‌ای برای این امر تصمیم‌ می‌گیرند.

تمدن با بیان اینکه برخی از ادارات دارای سالن ورزشی اختصاصی هستند، تصریح کرد: ممکن است برخی از ادارات هزینه‌ای از کارکنان خود برای استفاده از امکانات ورزشی باشگاه‌ها کسر کنند، البته ذکر این نکته ضروری است که اکثر اداراتی که به سبک جدید ساخته‌شده و یا دارای فضای اضافه هستند، سالنی را برای انجام ورزش برای کارمندان خود درنظر گرفته‌اند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اکثر بانوانی که تقاضای انجام ورزش در ساعت اداری دارند این خواسته‌شان معمولا با اقبال مدیران کل روبرو نمی‌شود.

تمدن با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان ادارات در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: دو سال گذشته حدود ‭۶۰۰‬ نفر از بانوان و آقایان شاغل در ادارات مختلف در مسابقات ورزشی شرکت کردند، البته به دلیل انتشار ویروس کرونا مسابقات ورزشی نیز در سال جاری لغو شد، اما باید گفت که برخی از ادارات نه تنها در مسابقات شرکت نمی‌کنند، بلکه ساعت مشخص برای انجام ورزش نیز تعیین نکرده‌اند و نسبت به مسئله ورزش بی‌تفاوت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه چهارمحال و بختیاری ورزش بانوان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت