Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: گلخانه مکانیزه تولید صیفی‌جات با بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال از سامانه کارا در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی و با حمایت فرمانداری کاشان تکمیل شد.

مسعود خاندایی با بیان اینکه تامین گاز، سوخت گازوییل و همچنین افزایش سهمیه آب برای کشت و کار از جمله مشکلات این مجموعه بود افزود: با رفع مشکلات، اکنون این گلخانه در حال تولید گوجه‌فرنگی با کیفیت بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه این مجموعه گلخانه‌ای به صورت مستقیم برای چهار نفر اشتغال‌زایی کرده است گفت: توجه به تولید محصولات کشاورزی کم‌آب‌بر و با کیفیت مطلوب در سطح این شهرستان به صورت مکانیزه و پیشرفته می‌تواند در تنظیم بازار و برطرف کردن نیاز‌های مردم موثر باشد.

در حال حاضر کاشان با ۲۷ هکتار، بالاترین سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای را در بین شهرستان‌های کویری استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشت محصولات گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران