Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حفیظ‌الله فاضلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس کارفرمایان کارگاه‌های تازه تاسیس می‌توانند با جذب نیروهای جدید از تخفیف ۳۰ درصدی حداقل دستمزد شورای‌عالی کار به ازای هر نیروی کار جذب شده بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح ۳۰ درصد دستمزد جویندگان کار شامل افراد با تحصیلات دیپلم و دانش‌آموختگان دانشگاهی در قالب طرح یارانه دستمزد از سوی دولت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی تصریح کرد: با آغاز اجرای این طرح در استان از مرداد سال ۹۸ تاکنون ۵۸۰ نیروی کار از طرح یارانه دستمزد بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدت استفاده از طرح یارانه دستمزد یک سال است، خاطر نشان کرد: در طرح جدید مردان با کارت پایان خدمت سربازی تا ۳۹ سال و زنان سرپرست خانوار تا ۴۵ سال سن مشمول طرح یارانه دستمزد می‌شوند.

فاضلی افزود: در گذشته کارفرمایان برای بهره مندی از طرح یارانه دستمزد باید لیست بیمه اولیه را به تناسب ۶۰ درصد افزایش نیرو استفاده می‌کردند اما در دستورالعمل جدید تا پنج برابر میانگین لیست بیمه‌ای خود طی ۱۲ ماه گذشته می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، دولت تدبیر و امید در کنار تلاش برای تثبیت اشتغال موجود، در تلاش است تا در استانهایی که با نرخ بیکاری بالاتری مواجه هستند، با اجرا طرح‌هایی بتواند بخشی از بیکاری موجود را مهار و برای جوانان جویای کار، فرصت‌های شغلی ایجاد کند.

یکی از مهمترین این طرح‌ها، طرح یارانه دستمزد است. به موجب این طرح، به کارآفرینان و کارفرمایانی که از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در واحدهای خود استفاده کنند، ۳۰ درصد یارانه دستمزد تعلق می‌گیرد تا هزینه‌های اشتغال آنها کاهش یابد.

این طرح در هشت استان چهارمحال و بختیاری، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و خراسان خوبی از سال گذشته آغاز شده است.

برچسب‌ها توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارآمدی دولت توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارآمدی دولت اخبار کنکور طرح یارانه دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان توسعه تجارت، با صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد

مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۰۸ تا ۱۴۰۴.۰۱.۲۷ است.

براین اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ
  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی