Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه چهاردانگه گفت:در فضای مجازی باید اقداماتی صورت بگیرید که مردم جهان نسبت به این هتک حرمت اعلام انزجار کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی امام جمعه چهاردانگه اظهار داشت: پیامبر اسلام آنچنان با عظمت و اقتدار هستند مانند یک اقیانوس پهناوری است که اگر حیوان نجسی دهان خود را به این اقیانوس پهناور بزند نمی تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چهاردانگه گفت:در آیات قران خدواند بر نعمت هایی که برای مسلمانان عطا نموده منتی نگذاشته است اما از اینکه در میان مسلمانان و آحاد مردم شخصیتی را از خودشان به پیامبری منصوب نموده است منت می گذارد.

وی تصریح کرد:این منت دارای بار منفی نیست بلکه به معنای نعمتی است که خداوند در میان بشریت فرستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه گفت: در حال حاضر برنامه ای که دشمنان دارند انجام میدهند تازگی ندارد و از صدر اسلام تا کنون این دشمنی ها با اسلام، قرآن و پیامبر وجود داشته و این توطئه ها بخاطر این است که از نفوذ اسلام در قلوب مردم جهان جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه دو گروه هستند که بر ضد اسلام فعالیت می کنند، گفت: دو گروه هستند که بر علیه اسلام فعالیت میکنند که مبدا آنها استکبار جهان یا همان اسرائیل و آمریکا و دست نشانده های آنان در منطقه که همان گروه های افراطی هستند که بنام دین اسلام دست به تجاوز و غارتگری می زنند.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه گفت:دلیل این نامه به جوانان این بود که آنها از قشر جوان هستند و روح لطیفی دارند و اسلام به قلب آنها نفوذ خواهد کرد و در نامه اشاره شده است که از جوانان از رییس جمهور خود بپرسند که تعدادی زیادی از مردم که به شما رای دادند و همان مردم به مقدس ترین شخصیت عالم اعتقاد دارند و شما میایید از این اهانت به پیامبر اسلام حمایت می کنید.

امام جمعه چهاردانگه گفت: در فضای مجازی باید اقداماتی صورت بگیرید که مردم جهان نسبت به این هتک حرمت اعلام انزجار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی تصریح کرد:همانطور که ما کالاهای اسرائیلی را تحریم کردیم باید یک اتحادی در میان دولت های اسلامی شکل بگیرید و کالاهای فرانسوی را نیز تحریم کنیم.

وی در پایان گفت: ما از دولت مردان ایران خواستاریم که سفیر کشور فرانسه را بعنوان یک عنصر نامطلوب از کشور اخراج کنند و سفیر خود را در فرانسه به کشور بازگردانند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند