Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد آوایی صبح امروز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی که در محل مصلای امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاد صورت گرفت خواستار تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی قرآن و تفسیر در شهرستان برای استفاده کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول شدیم که امیدوار هستیم این مطالبات به زودی محقق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هجوم اخبار منفی و نادرست را یکی از تهدیدهای جامعه برشمرد و افزود: گاهی برخی اخبار نادرست حتی تا رده‌های بالای مسئولان نیز باعث بروز سوءتفاهم و مشکلاتی می‌شود؛ عده‌ای نیز با اخبار نادرست به دنبال اختلاف انداختن بین مسئولان و مردم و گاه ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف مردم هستند که باید در خصوص این آسیب اجتماعی آگاه و هوشیار باشیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه تلاش کند تا عموم مردم جامعه و خواص از تبعات منفی این اخبار نادرست مصون شوند.

آوایی در ادامه کم‌کاری مدیران، فساد مالی و قوانین غلط را مرض‌های موجود در سیستم اداری کشور و عاملی برای بیکاری جوانان دانست و گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز از عوامل اصلی بروز برخی مشکلات اقتصادی و بیکاری است.

وی بالا رفتن سن ازدواج را زمینه‌ساز فساد و بروز بزهکاری در جامعه برشمرد و تأکید کرد: لازم است در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه اقداماتی انجام شود و خانواده‌ها نیز سخت‌گیری‌های نا به جا را که مانع ازدواج جوانان می‌شود، کاهش دهند؛ همچنین شایسته است شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این خصوص طرح و پیشنهاد بدهد و بنده نیز از نظرات این شورا استفاده خواهم کرد و تلاش می‌کنم سخنگوی اعضای شورای فرهنگ عمومی دزفول در مجلس شورای اسلامی باشم.

کد خبر 5067258

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان