Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید فرهادی با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که مبتلایان به کرونا باید پس از ترخیص از بیمارستان انجام دهند، اظهار کرد: مبتلایان به کرونا پس از ترخیص باید مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج را به طور منظم تا تکمیل دوره درمان ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه ترخیص‌شدگان باید تا ۱۴ روز خود را در منزل و در اتاق جداگانه قرنطینه کرد و و از انجام ملاقات و عیادت خودداری کنند، ادامه داد: اگر فراهم کردن اتاق جداگانه برای این افراد امکان‌پذیر نیست حتما باید با سایر اعضای خانواده فاصله ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متری را حفظ کنند.

فرهادی با تاکید بر اینکه مبتلایان باید لباس‌های آلوده و کثیف خود را در کیسه نایلونی ریخته و در آن را بسته و به طور جداگانه در دمای ۶۰ درجه شست‌وشو کنند، تصریح کرد: لباس‌ها، ملافه و حوله شخصی نیز باید به طور مرتب و جداگانه شست‌وشو و خشک شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مبتلایان ترخیص شده باید تعداد دفعات خروج از اتاق را محدود کرد و تنها برای انجام کارهای ضروری از اتاق خارج شوند، افزود: ظروف غذا از قبیل بشقاب و قاشق و چنگال این افراد باید از سایر اعضا خانواده جدا شود.

رئیس بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره با بیان اینکه مبتلایان باید طی دوران استراحت خود مایعات گرم و فراوان مصرف کنند، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه نیز از مهم‌ترین راهکارهایی است که می‌تواند به کمک بیماران کرونایی بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد