Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 205 کارگاه در سطح استان یزد دارای خانه بهداشت کارگری است که کارشناسان بهداشت حرفه ای به حدود 36 هزار کارگر خدمات بهداشتی ارائه می دهند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، نشستویدئو کنفرانس ارائه آخرین اقدامات انجام گرفته از نحوه نظارت شورای هماهنگی بهداشتیبیمه شدگان استان ها در خصوص رعایت پروتکل های ابلاغی پیشگیری از شیوع کرونا در بنگاههای اقتصادی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 205 کارگاه در سطح استان دارای خانه بهداشت کارگری است که کارشناسانبهداشت حرفه ای به حدود 36 هزار کارگر خدمات بهداشتی ارائه می دهند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه تاکنون قریببه 27 هزار کارگر در زمینه ویروس منحوس کرونا غربالگری شده اند، گفت: قریب به 4 هزار کارگر که دارای شغل های آسیب پذیربوده اند از تسهیلاتی چون دورکاری و تغییر شغل بهره مند شده اند .
تشکری ادامه داد: بیش از 33 هزار کارگر توسط خانه های بهداشت کارگری آموزشهای لازم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را فرا گرفته اند.
وی اظهارکرد: در بسیاری از کارگاه های استان تب سنجی، ضدعفونیکردن محیط، اعطای ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به نحو مطلوب انجام می شود.
وی در پایان از واحدهای تولیدی که یاری گر مراکز بهداشتی و درمانی مرکزاستان و شهرستان بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهداشت کارگری هزار کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس از فضای کارگری برداشته شود

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: باید استرس از فضای کارگری برداشته شود.

محمدحسن موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و مسائل معیشتی، کارگران پایبند به نظام هستند و در همه مقاطع مختلف حساس کشور ‌حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید استرس از فضای کارگری برداشته شود، افزود: رفع مشکلات کارگری نباید محدود به هفته کارگر شود و مسؤولان باید در طول سال به رفع تدریجی این مشکلات بپردازند.

موسیوند با بیان اینکه این قشر در کشور ۱۴ هزار شهید و در لرستان ۲۰۴ شهید را تقدیم نظام کرده‌اند، اظهار کرد: در کشور برای افزایش حقوق انتظار داشتیم که مطابق ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ افزایش انجام شود، اما با توجه به شرایط موجود این امر محقق نشد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود کمک شود واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل لرستان احیا و از سرمایه‌گذاران دعوت شود.

دبیر خانه کارگر لرستان با بیان اینکه حدود ۴۰ شورای اسلامی کار در استان داریم، گفت: امنیت شغلی، بهبود شرایط اقتصادی و همخوانی داشتن میزان حقوق و دستمزد کارگران با تورم، مهمترین مطالبات جامعه کارگری‌اند.

موسیوند افزود: هرگونه حمایت صنفی، معیشتی، مهارت‌آموزی و ... از کارگران شود، قطعاً موجب توانمند شدن آنها خواهد شد و با خاطری ایمن و با انگیزه دوچندان به کار و تولید مشغول خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد