Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شهردار بوشهر مناسب‌سازی معابر و عمران شهری ویژه معلولان و توان‌خواهان را یک ضرورت دانست و گفت: تمام پروژ‌ه‌های عمران شهری بوشهر دارای پیوست توان‌خواهان بوده و منطبق با شرایط معلولان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، حسن صالحیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بروز مشکلات جسمی ممکن است برای همه افراد ایجاد شود که تامین زیرساخت‌های عمران شهری در بهره جستن افراد توان‌خواه از امکانات امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بوشهر با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت‌های مراکز مختلف رفاهی، تفریحی، خدماتی و دیگر بخش‌های شهر بوشهر در استفاده معلولان جسمی گفت: جبران عقب‌افتادگی در اجرای اینگونه طرح‌ها مورد توجه شهرداری بوشهر است که  مشکلات  معلولان در ورودی به پارک‌ها، معابر و مراکز خدماتی اصلاح می‌شود.

وی، با بیان اینکه "طرح‌ها به صورت جهادی اجرا می‌شود" گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در بهبود وضعیت تردد معلولان جسمی حرکتی و رفع موانع امری مهم و ضروری است.

شهردار بوشهر رفع موانع در تحقق مطالبات معلولان را در زمان مناسب دانست و تاکید کرد: اکنون عملیات اصلاح موانع استفاده معلولان در شهر بوشهر آغاز شده است.

صالحیان با تاکید بر تحقق انتظارات معلولان گفت: خدمات رسانی به این قشر باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

برنامه کاری شهردار جدید بوشهر پس از معارفه تشریح شد+تصاویر مراسم معارفه شهردار جدید بوشهر برگزار شد/ استاندار: هیچگونه دخالتی در کار شورای شهر نداریم شهردار بوشهر با رای اعضای شورای شهر انتخاب شد

وی مناسب‌سازی معابر و عمران شهری ویژه معلولان و توان‌خواهان را یک ضرورت دانست و گفت: تمام پروژ‌ه‌های عمران شهری بوشهر دارای پیوست توان‌خواهان می‌شود.

وی با اشاره به تعیین رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: با تشکیل شورای شهر بوشهر خط مشی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها برای اجرای طرح‌ها ارائه می‌شود.

شهردار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر بیان کرد: یکسری طرح‌های عمران شهری در بوشهر به صورت نیمه تمام است که با رفع موانع و مشکلات آنها، تکمیل این پروژه‌ها در اولویت است.

صالحیان از تامین اعتبارات این پروژه‌ها خبر داد و تصریح کرد: تامین اعتبارات پروژه‌های عمران شهری مورد توجه قرار گرفته است که امسال برخی از آنها تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی،  با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان مطهری بوشهر گفت: شهرداری مطالبات پیمانکار این پروژه تاکنون پرداخت کرده و آخرین صورت وضعیت آنها برای پرداخت در دست پیگیری است.

شهردار بوشهر، نقش مهم شورای شهر را در تحقق مطالبات مردم مهم دانست و تاکید کرد:  مشکلات عمران و خدمات شهری، با همراهی و همفکری اعضای شورای شهر  برطرف می‌شود.

صالحیان بدون اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز طرح‌های عمران شهری خاطر نشان کرد: اعتبارات مورد نیاز تکمیل طرح‌ها در دست بررسی است که تلاش می‌شود طرح‌ها با برنامه تدوینی تکمیل شود.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی شهری بوشهر باید پیوست توان‌خواهان داشته باشد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمران شهری بوشهر شهردار بوشهر توان خواهان شورای شهر پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت

شهردار دزفول با اشاره به بی سابقه بودن بارندگی امروز در دزفول گفت: تمام آب‌های سطحی تجمع شده طی سه ساعت پس از بارندگی با همراهی سایر دستگاه‌ها رفع شد.

محمد عتاب اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ما خود را برای بارندگی ۳۰ الی ۴۰ میلیمتر آماده کرده بودیم اما آنچه اتفاق افتاد بارش ۱۱۵ میلیمتر بود که سبب غافلگیری شد چنین بارشی در تاریخ دزفول بی‌سابقه بود.

وی افزود: مدت زمان بارش سه ساعت زمان برد اما بخش عمده بارش طی یک ساعت رخ داد که سبب آب‌گرفتگی معابر شد و متأسفانه آب وارد نزدیک به سی منزل شد، با این حال با تلاشی که انجام شد و با حضور کارکنان شهرداری، شرکت آبفا، سپاه پاسداران، فرمانداری اهواز سه ساعت پس از بارندگی تمام آب‌های سطحی جمع‌آوری شدند.

شهردار دزفول ادامه داد: از منازل آب گرفته شده در دزفول بازدید به عمل آمد و تدابیری اندیشیده شد تا خسارت وارده به آن‌ها را جبران کنیم.

عتاب اهوازی با اشاره به بازگشایی مسیرهایی که مسدود شده بودند تصریح کرد: تنها مشکلی که در شهر دزفول در حال حاضر وجود دارد، قطع شدن برق زیرگذر دزفول است که در تلاشیم با وصل شدن برق آن آب تجمع شده در آن نیز تخلیه شود جز این مورد دیگر آب‌گرفتگی در شهر وجود ندارد.

کد خبر 750200

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند