Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که ملی‌پوشان این تیم حضور نداشتند و رادوشویچ به جمع سرخ‌ها بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 11 به مدت یک ساعت در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دادند.

در تمرین امروز، بوژیدار رادوشویچ که روز گذشته به ایران بازگشته بود، برای اولین بار از زمان بازگشت تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر، در جمع همبازیان خود حضور پیدا کرد و همراه دیگر دروازه‌بان‌ها زیر نظر فنایی به تمرین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی با گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی دنبال شد و با اجرای پرسینگ و فوتبال هدفمند و تحت فشار ادامه پیدا کرد.

در تمرین امروز؛ مهدی شیری، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، 5 ملی‌پوش تیم به دلیل همراهی تیم ملی، حضور نداشتند.

بشار رسن هم که به تیم ملی عراق دعوت شده است، در تمرین امروز حاضر بود اما فردا سه‌شنبه در امارات به تیم ملی کشورش ملحق می‌شود.

در این تمرین، آریا برزگر که پیش از این از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود، به تمرینات گروهی ملحق شد.

امیر روستایی هم که هفته گذشته در جریان تمرین‌ها آسیب دیده بود، امروز زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام داد.

دکتر علیرضا حقیقت درباره شرایط این بازیکن اعلام کرد؛ با توجه به روند و دوره‌ای که باید طی شود، سعی می‌کنیم ظرف هفته آینده، او را به تمرینات گروهی بازگردانیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تمرین پرسپولیس امیر روستایی آریا برزگر تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی