Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:12:47 GMT

تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در مسجد امام محمدباقر(ع)

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۵۶۱۵

تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در مسجد امام محمدباقر(ع)

ستاد مبارزه با کرونا با رویکرد فعالیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در مسجد امام محمدباقر(ع) تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با توجه به مصوبه شورای فرهنگی مسجد امام محمد باقر(ع) محله صدرا (میدان المپیک تهران) در خصوص تشکیل و فعالیت ستاد کرونای مسجد امام محمدباقر(ع) این ستاد متشکل از دو نفر از هیات امنای مسجد، بسیج برادران و خواهران پایگاه اباذر، سرای محله صدرا و کارشناس معتمد بیمارستان مدرس تهران فعالیت خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، فعالیت های این ستاد به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم شده که در بخش اول از طریق شبکه های مجازی کار شناسایی خانواده های درگیر کرونا و هدایت و راهنمایی آنها از طریق کانال اختصاصی ستاد در سامانه تلگرام و سپس‌ حمایت از آنها در بخش سخت افزاری انجام می شود.

 

در بخش سخت افزاری هم محل زندگی و آپارتمان های خانواده های درگیر کرونا توسط بسیج پایگاه اباذر سمپاشی و ضدعفونی شده و با تقدیم هدایایی در قالب بسته های بهداشتی(تصویر نمونه) شامل یک بسته ماسک، الکل برای ضدعفونی دست ها و مایع ضدعفونی مخصوص سطوح و بروشورهای آموزشی و پیشگیری از ابتلای به ویروس منحوس کرونا به خانواده های هدف خدمات رسانی می کند.

 

یادآور می شود، برپایی ایستگاه «نذر سلامت» به منظور توزیع مایع ضدعفونی سطوح، تهیه غذای گرم، دوخت ماسک در مسجد توسط خواهران و توزیع در میان نیازمندان، توزیع محلول رایگان ضدعفونی کننده دست، تهیه آبمیوه برای بیمارستان ها و کادر درمانی و دوخت گان برای پرستاران بیمارستان ها بخشی از خدمات مسجد امام محمدباقر(ع) شهرک صدرا  از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا فعالیت های مسجدی مسجد امام محمدباقر ع سخت افزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • روایت حسن روحانی از مخالفت امام خمینی با مرتبط کردن سازمان اطلاعاتی با رهبری و بیت ایشان
  • حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • مدیریت دیده بانی دریایی کشف پیش دوستانه تشکیل شد
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت