Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@09:25:35 GMT

یک سوم هتل داری گیلان در بندرانزلی مستقر است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۵۹۱۰

یک سوم هتل داری گیلان در بندرانزلی مستقر است

ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی، با اشاره به اینکه یک سوم هتل داری استان گیلان در بندرانزلی مستقر است، گفت: بیشترین ساحل دریای خزر استان در بندرانزلی قرار گرفته، همچنین وجود منطقه آزاد مزیتی است که زمینه جذب گردشگر را به خوبی در این شهرستان فراهم کرده است.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: آن چیزی که مهم است توجه داشتن به رضایت مردم در همه امور است و امتیازی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، اتکا به پشتیبانی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان بندرانزلی از جمله شهرستان های شاخص نه فقط در استان گیلان، بلکه در کل کشور است، عنوان کرد: یکی از امتیازات دولت تدبیر و امید استفاده از توانمندی بانوان است که در انزلی استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان درصد خوبی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار بندرانزلی افزود: در حوزه تجارت، بازرگانی و حمل و نقل دریایی نیز این شهرستان از شهرستان‌های منحصر به‌ فرد کشور است؛ در کنار این فعالیت‌ها و عایدات خوبی که دارد، مشکلات معیشتی که مشکل عام کشور است نیز در انزلی نمود بیشتری دارد و امیدواریم بتوانیم با همکاری بین بخشی و فرابخشی در ایام پایانی دولت تدبیر و امید در رفع و حل این مشکلات گام برداریم.

میرغضنفری، با اشاره به اینکه یک سوم هتل داری استان گیلان در بندرانزلی مستقر است، گفت: بیشترین ساحل دریای خزر استان در بندرانزلی قرار گرفته، همچنین وجود منطقه آزاد مزیتی است که زمینه جذب گردشگر را به خوبی در این شهرستان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شد محدودیت‌هایی را در حوزه اقتصادی اعمال کنیم، اضافه کرد: همین مسئله موجب دغدغه در معیشت و کسب و کار مردم شد که از جمله آن معوق ماندن وام هایی است که برخی از شهروندان برای کسب و کار گرفته بودند و در حال حاضر با مشکل مواجه شده اند.

این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی و با پیشرفت تکنولوژی بخشی از نیروی انسانی تعدیل می شود، گفت: پیشرفت علم و تکنولوژی در کنار امکاناتی که برای زندگی انسان فراهم می‌کند باعث می‌شود تا منابع انسانی نیز تعدیل شده و دچار مشکل در حوزه اشتغال شویم لذا امروز اشتغال جدید براساس نیازهای جامعه باید باشد.

میرغضنفری، بر لزوم بهره گیری از تکنولوژی در رفع نیازهای جامعه و اشتغال تاکید و عنوان کرد: عده ای با یک گوشی تلفن همراه کسب و کار راه انداخته و نه فقط یک خانواده، بلکه یک مجموعه را تامین معاش می‌کنند و در واقع امروزه تفکر و نوآوری است که می تواند مشکل معیشت را برطرف کند.

وی جابجایی های مدیریتی را چرخش نخبگان در سیستم اداری دانست و خاطرنشان کرد: توجه به جلب رضایت مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم مورد توجه مسئولان قرار دارد و همین مسئله به مردم سالاری دینی عینیت بخشیده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سمانه حسینی نوید به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری بندرانزلی معارفه شد و از زحمان طاهره تونگو قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بندر انزلي هتل داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور تجهیزات و ادوات جنگی خود را از چهارم تا ششم مه (۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت) در مرز مشترک لهستان و روسیه مستقر خواهد کرد.

فرماندهی نیروهای مسلح لهستان در پیامی در «ایکس» نوشت: در روزهای آینده هوشیارتر باشید زیرا ممکن است در مسیر با کاروان‌های نظامی زیادی روبه‌رو شوید. اوج رزمایش‌ها از ۴ تا ۶ مه در «پومرانی غربی، پومرانی و استان وارمی-ماسوری» برگزار خواهد شد.

ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش‌ها با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این مانورها، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

کد خبر 6094250

دیگر خبرها

  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد