Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: فعالیت کانون‌های مساجد استان اردبیل در فهما جایگاه مناسب دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه شورای عالی معاونین ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بعدازظهر امروز از طریق وبینار با مدیر و همکاران ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت کانون‌های مساجد استان اردبیل در فهما جایگاه مناسب دارد

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این جلسه اظهار داشت: ارزیابی‌های اولیه فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل برای دومین دوره فهما جایگاه مناسب و بسیار خوبی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین  ارزانی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد استان بسیار با قوت پیگیری می‌شود، تصریح کرد:  ثبت اطلاعات کانون‌های مساجد استان اردبیل در سامانه بچه‌های مساجد نیز با قوت و قدرت بسیار خوب در اولین دوره فهما صورت گرفت و این روند باید در دومین دوره نیز به خوبی پیگیری و رصد شود.

1200 کانون مساجد آذربایجان غربی مجری برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب شدند450 کانون مساجد اردبیل در حوزه فرهنگی و قرآنی فعالیت دارندطرح‌های اوقات فراغت در کانون مساجد استان سمنان اجرایی می‌شود

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در اولین دوره انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور خوش درخشید، گفت: اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم و طرح روح مقاومت با پیگیری فعالان کانون‌های مساجد نشان از همت بلند اعضای کانون‌های مساجد دارد که همچنین ارتباط مستمر ستاد با کانون‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده کانون‌ها در فضای مجازی از دیگر نقاط قوت است.

رویداد ملی «ایران قوی» تا چند روز آینده اجرایی می‌شود

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور نیز در این جلسه با اشاره به اجرایی شدن رویداد ایران قوی تا چند روز دیگر افزود: تمامی فعالیت‌ها در این برنامه در راستای اجرای سند تحول کانون‌های مساجد است که باید ستادهای استانی نیز در زمینه ثبت فعالیت کانون‌ها در این رویداد را با قوت و همدلی بیشتر ادامه دهند تا شاهد یک رقبت سازنده در حوزه فرهنگی کشور باشیم.

سعادتی با بیان اینکه شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه فرهنگی با محوریت مساجد هستیم، تصریح کرد: همکاری سازنده ستادها و کانون‌ها در راستای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌ها است که همت بلند فعالان و اعضای کانون‌های مساجد و ستادها با وجود محدودیت‌های اعتباری بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه  رشته هنرهای تجسمی در کانون‌های مساجد جریان نوپایی است که باید به صورت تخصصی برای جذب نوجوانان و جوانان در این رشته هنری اقدام شود، افزود: ستاد استانی اردبیل به عنوان دبیرخانه رواق ترنج در رشته هنرهای تجسمی انتخاب شده اند و کانون های مساجد استان اردبیل در اجرای برنامه های فرهنگی این رواق مشارکت بهتری داشته باشند.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون های مساجد استان اردبیل ستاد هماهنگی کانون کانون های مساجد مساجد کشور فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان