Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:47:44 GMT

تاکنون یک نهم سهمیه روغن خوراکی وارد فارس شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۶۵۵۳

تاکنون یک نهم سهمیه روغن خوراکی وارد فارس شده است

ایسنا/فارس رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: تاکنون ۲۲۰ تن از کل سهمیه ۱۸۱۸ تنی روغن خوراکی ویژه فارس وارد این استان شده است.

حمیدرضا ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کمبود روغن خوراکی در فروشگاه‌های عرضه کالای استان فارس گفت: متاسفانه سهمیه روغن خام تخصیصی به فارس، دیر به کارخانه‌ها وارد شد و به همین دلیل روند توزیع نیز با کندی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی گفت: سهمیه پیش‌بینی شده برای استان فارس ۱۸۱۸ کیلوگرم بوده که تاکنون تنها ۲۲۰ تن آن وارد فارس شده است و امیدواریم طی هفته آینده با ورود مابقی سهمیه، شاهد بهبود شرایط بازار عرضه این کالا باشیم.

او با بیان اینکه تغییری در قیمت سهمیه پیش‌بینی شده نداشته‌ایم، سهمیه واحدهای صنعتی و صنفی را ۳۵۰ تن اعلام و اضافه کرد: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده علاوه بر این سهمیه، ۱۶۱۶ تن دیگر نیز در دستور توزیع برای شبکه‌های عرضه فارس قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ادامه داد: حواله‌های‌ سهمیه روغن صنفی و صنعتی نیز داده شده و به مرور توزیع خواهد شد.

ایزدی همچنین ابراز امیدواری کرد که تا هفته آتی وضعیت توزیع و عرضه روغن خوراکی در سطح بازار فارس به حد مطلوب برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی روغن نباتی فارس روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم

 فواد ایزدی عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: در آمریکا استادی داشتیم که همیشه صبح زود به دانشجویان وقت ملاقات می‌داد، روزی با او کاری داشتم، گفتند به بحرین اعزام شده، چون افسر نیروی دریایی ایالات متحده است.

برخی دانشجویان می‌توانند شهریه پرداخت نکنند، همان‌هایی که با نهاد‌های مرتبط با ارتش و مراکز نظامی در ارتباط هستند؛ اصولا محیط دانشگاه‌ها در آمریکا نظامی است و نظامیان در دانشگاه دفتر دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود