Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین عیسی قبادی در کارگروه تخصصی مهارت‌آموزی استان قزوین که پیش از ظهر دوشنبه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: جوانان مهمترین فرصت پیشِ‌روی ما برای توسعه کشور هستند و با توجه به اینکه حضور این‌همه جوان در طول تاریخ یک کشور، به‌گواه نظر جمعیت‌شناسان یک بار اتفاق می‌افتد، باید از این فرصت حداکثر استفاده را برای توسعه و تعالی کشور ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان و نیروهای وظیفه نیروهای مسلح را یکی از بهترین طرح‌های مهارتی اجراشده در کشور دانست و افزود: دوره سربازی یکی از بهترین دوره‌هایی است که جوان در آن آمادگی آموزش دیدن دارد، ضمن اینکه اجرای این طرح برای مهارت‌آموزی به جوانانی که نیاز به شغل دارند، یک واجب مؤکد است.

قبادی ادامه داد: البته اجرای این طرح باید مطابق با علاقه و توان جوان و نیاز جامعه انجام شود، بنابراین سازمان فنی و حرفه‌ای وظیفه دارد که مهارت‌هایی را به سربازان آموزش دهد که کمبود آنها در استان حس می‌شود.

فنی‌وحرفه‌ای فراتر از کار اداری با نیروهای مسلح همکاری کند

معاون استاندار قزوین با تأکید بر لزوم همکاری تنگاتنگ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی گفت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان باید برای اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان ارتباط صمیمانه‌تری با نیروهای مسلح برقرار و فراتر از کار اداری عمل کند.

قبادی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید به نیروهای مسلح برای اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان کمک کنند و تلاش کنند که کیفیت این مهارت‌آموزی در بالاترین سطح ممکن انجام شود تا بتوانیم از فرصت ۲ ساله حضور جوانان در دوران سربازی بهترین بهره را ببریم و یک جوان متخصص و متعهد به بازار کار معرفی کنیم.

کد خبر 5067542

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین سرباز ماهر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی اردبیل طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم

رضامراد صحرایی اظهار داشت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش ایرنا، گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است:

- بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌های دانش آموزان.

- هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

- امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

- اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

- همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

- کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

- ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج