Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس از غیرقانونی بودن افزایش نرخ بلیت هواپیما و بازگشت آن به نرخ های قبلی خبر داد. - اخبار سیاسی -

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون و کمیته هوانوردی کمیسیون عمران، اظهار داشت: کمیسیون عمران تاکنون چندین جلسه برای بررسی موضوع افزایش نرخ بلیط هواپیما برگزار کرده که این جلسه نیز پیرو جلسات قبلی و برای استماع نظرات همه طرفین این موضوع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: رئیس و معاون سازمان هواپیمایی کشور، مدیران خطوط هوایی ایرلاین ها، نماینده سازمان حمایت از مصرف کننده  و نماینده انجمن صنفی خطوط هوایی میهمانان جلسه امروز اعضای کمیسیون عمران بودند و درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما بحث و تبادل نظر شد که مسئولان ایرلاین ها و سازمان هواپیمایی نیز در این جلسه نکات مد نظرشان را مطرح کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره جمع بندی نهایی در این جلسه، بیان داشت: در این جلسه پس از استماع نظرات میهمانان به این جمع بندی رسیدیم که بر اساس بخشنامه ای که اخیرا سازمان هواپیمایی صادر کرده، افزایش قیمت ها غیر قانونی است و قیمت ها باید به قیمت های قبلی بازگردد.

شاکری در همین راستا اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد مسئولان سازمان هواپیمایی ظرف یک هفته اطلاعات خطوط هوایی و قیمت تمام شده برای هر سیکل ناوگان های مختلف را بررسی کرده و به شورای عالی هوایی کشور ارائه دهند و پس از اخذ نظرات مسئولان این سازمان، گزارش نهایی را جهت بررسی با حضور وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس