Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتی بازیکنان رئال مادرید هم از ترکیب یازده نفره بازی با والنسیا شگفت زده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، زین الدین زیدان شب گذشته به نوعی با آتش بازی کرد و در نهایت سوخت.

ترکیب اولیه او برای بازی حساس مقابل والنسیا خیلی ها را شگفت زده کرد. ابتدا بازیکنان که زودتر از همه از ترکیب مطلع شدند، سپس مدیران و در نهایت هواداران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان یک بار دیگر ترکیبی را به زمین می فرستاد که عجیب و غیرمنتظره بود. در شبی که ادن هازارد و کاسیمیرو غایب بودند، زیدان تصمیم گرفت به تونی کروس و فرلاند مندی هم استراحت بدهد و به جای این دو بازیکن، ایسکو و مارسلو در ترکیب قرار گرفتند. نتیجه پایانی نشان می داد که زیدان تصمیماتی اشتباه اتخاذ کرده بود.

 

 

 

 

زیزو خود در پایان بازی گفتن که به سختی بتواند شکل بازی تیمش را درک کند. بازیکنان هم تفکر مشابهی داشتند. آنها بهتر از هر کسی می دانند که چه کسانی آماده و روی فرم هستند و چه کسانی هم شایسته حضور در ترکیب اصلی نیستند.  به همین دلیل بسیاری از بازیکنان رئال هنوز هم نتوانسته اند درک کنند چرا تونی کروس و مندی غایب بودند و مارسلو و ایسکو باید در چنین دیدار دشواری فیکس باشند.

 

 

 

 

احترام رخکتن به زیدان کامل و دست نخورده است ولی برای برخی هنوز تصمیمات فنی زیدان قابل درک نیست. مندی حتی یک دقیقه برابر والنسیا بازی نکرد در حالی که به تیم ملی فرانسه دعوت نشده و نیازی به استراحت نداشت. تونی کروس هم که یکی از مقبول ترین ستاره های رختکن رئال است و بازیکنی که همه معقتدند اگر مصدوم نباشد باید در ترکیب ثابت باشد، در یک ربع پایانی وارد زمین شد. 

 

 

 

 

زیدان همچون بازی با کادیز و شاختار دونستک(هر دو را باخت) ترکیبی غیرمعمول را به میدان فرستاد که نتوانست آن ژن جنگجو و مبارز رئال، زمانی که عقب می افتد را نشان دهد. خضور کاپیتان راموس در زمین هم چاره ساز نشد چرا که زیدان تیمی را به میدان فرستاده بود که اعتماد و اطمینان لازم را نشان نمی داد.

 

 

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال در مستایا حاضر نبود ولی او و مدیران رئال نمی توانند شگفتی و البته عصبانیت خود از ترکیب 11 نفره زیدان برابر والنسیا را مخفی کنند. مسلم اینکه، زیدان در ادامه دیگر حق اشتباهات اینچنینی را نخواهد داشت.

 

رئال مادرید تونی کروس آسیر ایارامندی مارسلو ایسکو زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تونی کروس مارسلو ایسکو زیدان سرمربی تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!

طرفداری | هفته‌ها از حذف منچستر سیتی در اروپا گذشته و شاگردان پپ گواردیولا درگیر مبارزه برای قهرمانی لیگ هستند، اما خاطره حذف مقابل رئال مادرید تا مدت زیادی قرار است در ذهن هواداران و بازیکنان این تیم بماند، مخصوصا برناردو سیلوا. ستاره پرتغالی که یکی از پنالتی های سیتیزن‌ها را در ضربات پنالتی از دست داد، در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس در مورد غیرقابل کنترل بودن تیم سفیدپوش صحبت کرد.

رئال مادرید تیم عجیبی است. گاهی به نظر می‌رسد که شما بازی را کنترل می‌کنید و ناگهان، آن‌ها دو بار ضدحمله می‌زنند و دو گل می‌زنند، چون بازیکنان‌شان از نظر انفرادی خیلی خوب هستند. آن‌ها در ضدحمله آنقدر سرعتی و قدرتمند هستند که کنترل کردن‌شان کار راحتی نیست.

معضل بازی مقابل رئال مادرید 

اگر با بازیکنان زیادی حمله کنید، آن‌ها ضدحمله می زنند. اگر با بازیکنان زیادی حمله نکنید، احساس می‌کنید که به اندازه کافی برای حمله کردن به آن‌ها موثر نیستید. بنابراین گرفتن این تصمیمات کوچک در بازی دشوار است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است