Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:05:21 GMT

خبرخوش؛ قیمت بلیط هواپیما به قبل باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۴۱۴

خبرخوش؛ قیمت بلیط هواپیما به قبل باز می‌گردد

خبرگزاری تسینم: اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون و کمیته هوانوردی کمیسیون عمران، اظهار داشت: کمیسیون عمران تاکنون چندین جلسه برای بررسی موضوع افزایش نرخ بلیط هواپیما برگزار کرده که این جلسه نیز پیرو جلسات قبلی و برای استماع نظرات همه طرفین این موضوع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس و معاون سازمان هواپیمایی کشور، مدیران خطوط هوایی ایرلاین ها، نماینده سازمان حمایت از مصرف کننده و نماینده انجمن صنفی خطوط هوایی میهمانان جلسه امروز اعضای کمیسیون عمران بودند و درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما بحث و تبادل نظر شد که مسئولان ایرلاین ها و سازمان هواپیمایی نیز در این جلسه نکات مد نظرشان را مطرح کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره جمع بندی نهایی در این جلسه، بیان داشت: در این جلسه پس از استماع نظرات میهمانان به این جمع بندی رسیدیم که بر اساس بخشنامه ای که اخیرا سازمان هواپیمایی صادر کرده، افزایش قیمت ها غیر قانونی است و قیمت ها باید به قیمت های قبلی بازگردد.

شاکری در همین راستا اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد مسئولان سازمان هواپیمایی ظرف یک هفته اطلاعات خطوط هوایی و قیمت تمام شده برای هر سیکل ناوگان های مختلف را بررسی کرده و به شورای عالی هوایی کشور ارائه دهند و پس از اخذ نظرات مسئولان این سازمان، گزارش نهایی را جهت بررسی با حضور وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران ارائه دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس نرخ بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد