Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:09:08 GMT

زنگنه: چیزی برای تحریم نمانده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۵۸۸

زنگنه: چیزی برای تحریم نمانده است

وزیر نفت تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نوعی انتقام‌جویی و کینه‌جویی دانست و گفت: این تحریم‌ها هیچ تأثیری ندارد و تنها عزم‌مان را برای خدمت به مردم راسخ‌تر کرده است.

به گزارش مشرق، بیژن زنگنه، وزیر نفت در آیین آغاز عملیات و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی استان فارس و در صحبت‌هایی پایانی خود در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه مدیران ارشد نفتی اظهار کرد: آقای ترامپ در روزهای آخری که در کاخ سفید هستند تعدادی از مدیران ارشد نفت را به‌بهانه حمایت از تروریست تحریم کردند، ما قربانی تروریست هستیم، اما حامی آن نیستیم؛ ما دشمن تروریست هستیم و به این دلیل با آقای ترامپ مخالف بودیم و هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در این سال‌ها سرکرده جریان‌های تروریستی بودند.

بیشتر بخوانید:  امید واهی به رفع تحریم ایران از سوی بایدن

وی با بیان اینکه این تحریم‌ها نوعی انتقام‌جویی و کینه‌جویی است وگرنه تأثیری ندارد، تصریح کرد: امروز برخی‌ها نوشتند "سیلابی از تحریم در راه است"! اصلاً چیزی برای تحریم نمانده است! هر چیزی هست را تحریم کردند، مگر اینکه همکاران ما در بخش خدمات را هم تحریم کنند.

ببینید: فیلم/ زنگنه: ترامپ سرکرده تروریست‌ها است

وزیر نفت ادامه داد: نه ما از تحریم می‌ترسیم نه تأثیری در کار ما دارد، فقط عزم‌مان را برای خدمت به مردم راسخ‌تر می‌کند. افتخار ما این است خدمتگزار مردم هستیم و محکم پای مردم ایستادیم، همان‌گونه که در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشتم جان، مال و آبرویمان را فدای ملت و سربلندی ایران می‌کنیم.

زنگنه تصریح کرد: همیشه از خدا می‌خواهم آخرین لحظه‌های زندگی‌ام با آرامش از این دنیا بروم، کسی آرامش دارد که قلب و دلی آرام دارد و به دنیا دل نبسته باشد.

وی افزود: استان فارس دومین استان گازخیز کشور است؛ میدان‌های متعددی در این استان داریم؛ میدان‌های شانول، وراوی، هما، تابناک، آغار و دالان میدان‌هایی است که هم‌اکنون از آنها گاز تولید می‌شود، البته میدان‌های زیادی هم در این استان هستند که باید توسعه یابد و در برنامه قرار دارد.

وزیر نفت با اعلام اینکه در تراز تولید و مصرف گاز تا افق ۱۴۲۰ تقریباً توسعه همه میدان‌های گازی شناخته‌شده برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: استان فارس تا سه سال پیش از نظر گازرسانی عقب بود و مشکل داشتیم، اما خوشبختانه با همت دوستان خود را خیلی سریع جلو کشید که این جای قدردانی دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ شرکت گاز بیژن زنگنه کاخ سفید آمریکا توئیتر زنگنه تحریم ها وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

منابع آمریکایی مطلع روز جمعه به پایگاه خبری اکسیوس اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور تحریم گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض حقوق بشر در کرانه باختری شده را متوقف کرده و درحال حاضر درحال بررسی این مسئله با اطلاعات به دست آمده جدید از این رژیم طی روزهای اخیر است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال 1997 در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟