Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، فهرست نفرات برتر ۵ درصد و ۱۰ درصد آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی در سایت این مرکز به نشانی  Sanjeshp.ir منتشر شد.

این مرکز در فهرستی دیگر، اسامی نفرات ۵ درصد و ۱۰ درصد  آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی را نیز منتشر کرد.

آزمون دانشنامه تخصصی در تمامی رشته های تخصصی پزشکی به صورت کتبی و آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی به همراه آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی در روزهای جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه ۹۹ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی نیز ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ در ۸ حوزه امتحانی (بصورت الکترونیک) با تعداد کل ۳۸۶ نفر در ۲۴ رشته امتحانی برگزار شد. تعدادغایبان در آزمون دانشنامه فوق تخصصی ۷ نفر بود.

امسال شصت و هفتمین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و چهارمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی تاریخ دانشگاهی ایران برگزار شد.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اخبار کنکور آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز