Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:05:34 GMT

وقف یک قطعه زمین به امام زاده اشرف سمنان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۷۷۹

وقف یک قطعه زمین به امام زاده اشرف سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اصغری علایی معاون حقوقی و امور ثبتی اداره کل اوقاف استان سمنان گفت: یک قطعه زمین به مساحت هزار و ۶۳ متر مربع پلاک مجاور امام زاده اشرف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان وقف شد.

او افزود: این قطعه زمین بمنظور توسعه و تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز صحن امام زاده اشرف وقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی گفت: خیرین استان سمنان ۳۱ فقره وقف با نیت خیرخواهانه و اهداف فرهنگی و ارزش ریالی ۱۵ میلیارد تومان وقف کردند.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت وقف اهداف فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند