Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با هشدار به چاپخانه‌های این استان مبنی بر خودداری از چاپ اعلامیه‌هایی که ایجاد تجمع افراد را به دنبال دارد، تأکید کرد: چاپخانه‌هایی که اطلاعیه تجمع چاپ کنند، پلمب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تصریح شده است: این مسأله شامل واحدهای لیتوگرافی‌ها و مراکز تایپ و تکثیر نیز می‌شود و در صورت مشاهده تخلف این مراکز نیز پلمپ خواهند شد.

در اطلاعیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تأکید شده است: همه مراکز چاپ و نشر در این استان باید از چاپ اطلاعیه تجمع خودداری نمایند.

معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هفته گذشته در اطلاعیه‌ای از ممنوعیت دعوت به مراسم عزاداری و نیز عقد و عروسی در این استان خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان مورخ 14‌/8‌/99 و به‌منظور مدیریت و کنترل شیوع بیماری شایسته است از انتشار هرگونه آگهی ترحیم و عزاداری در خصوص مراسم سوم و هفتم مشتمل بر زمان و مکان خاک‌سپاری و یا فاتحه‌خوانی و همچنین چاپ کارت مراسم عقد و عروسی و هرگونه مراسم با تجمع در استان سمنان خودداری کنید.  

این معاونت تأکید کرد: این تصمیم به‌منظور جلوگیری از ازدحام شهروندان و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری گرفته شده و رعایت آن برای مدیران چاپخانه‌های استان سمنان الزامی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرهنگ استان سمنان تجمع مراسم عزاداری چاپخانه چاپ ترحیم اطلاعیه اعلامیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • این مراسم به لطافت برگ گل برای نوزادان برگزار می‌شود| از آیین گل غلتان چه می‌دانید؟
  • مدارس نوبت عصر این شهر تعطیل شد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • جشنواره گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می‌شود
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران