Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هتل صخره‌ای خرم آباد نزدیک به ۲۳ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است.

این در حالیست که طی سال‌های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه‌ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه‌ای تاریخی یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه هتل صخره‌ای راکد است

امروز دوشنبه جلسه بررسی وضعیت هتل صخره‌ای خرم آباد به ریاست استاندار لرستان و با حضور مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین سرمایه گذار آن برگزار شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه این جلسه، گفت: محوریت برگزاری این جلسه، رفع مشکلات هتل صخره‌ای خرم‌آباد برای ادامه فعالیت آن بود.

وی، اظهار داشت: با توجه به گزارش ارائه شده توسط سرمایه گذار پروژه و دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه، نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر برای رفع این مشکل هستیم.

استاندار لرستان، تصریح کرد: بخش عمده مکانیسم اجرای پروژه در بحث ساخت و ساز و محوطه سازی راکد مانده است که حاضرین در جلسه پیشنهادات و راهکارهای خود را در این رابطه ارائه دادند.

دستور استاندار روی زمین ماند

خادمی، افزود: سرمایه گذار پروژه نیز برای تسریع در روند کار مکلف شد در بازه زمانی مشخص، نسبت به اجرای تعهدات خود در قبال دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

وی، ابراز امیدواری کرد با تسهیل در رفع مشکلات هتل صخره‌ای خرم‌آباد، عملیات ساخت و تکمیل آن در کمترین زمان ممکن آغاز و پروژه به بهره برداری برسد.

این سخنان استاندار لرستان در حالی مطرح می‌شود که پیش از این نیز وی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان، دستور تعیین تکلیف این پروژه را داده بود.

دستوری که گویا با گذشت یک سال هنوز روی زمین مانده است و نه سرمایه گذار و نه مدیران مربوطه اهمیتی برای آن تا کنون قائل نبوده‌اند.

کد خبر 5067569

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه های نیمه تمام استاندار لرستان سید موسی خادمی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل مجلس شورای اسلامی هتل صخره ای خرم آباد استاندار لرستان سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان