Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا میرزاحسینیان روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی طی یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات به موجود بیمارستان دولتی شهید مفتح ورامین افزوده است که این امر در دوران شیوع ویروس کرونا، اثربخشی خود را در درمان بیماران کرونایی به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هفته گذشته دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید مفتح ورامین با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر در دقیقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح گردید تا مهمترین نیاز بیماران کرونایی در دسترسی به اکسیژن برآورده شود.
وی تصریح کرد: دو بیمارستان شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد ورامین علاوه بر بیماران کرونایی شهرستان، به بیمارانی از شهرستان‌های قرچک، پیشوا، پاکدشت و حتی سمنان نیز خدمات درمانی خود را ارائه می‌دهند و از مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا، ۵۰ درصد ورامینی نیستند.
از زمان رسمی اعلام شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون، ۸ هزار و ۲۶۰ بیمار مشکوک از شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، ری و سایر شهرستان‌های استان تهران به بیمارستان‌های شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد ورامین مراجعه و خدمات درمانی را دریافت کردند.
وی افزود: از مجموع این تعداد بیمار، ۴ هزار و ۲۸۴ نفر مربوط به بیمارستان شهید مفتح و ۳ هزار و ۹۷۶ نفر مربوط به بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد می‌باشند.
وی گفت: بر اساس آمار مستند موجود در بیمارستان شهید مفتح، از دوم اسفندماه سال گذشته تا پنجم آبان‌ امسال، ۴ هزار و ۲۸۴ نفر با علائم کرونا به بیمارستان شهید مفتح ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، هزار و ۴۳۸ نفر در بخش‌های کرونا بستری و ۴۱ نفر به سایر بیمارستان‌ها اعزام شدند.
میرزاحسینیان تصریح کرد: از تعداد مراجعه کننده مشکوک به بیمارستان شهید مفتح و بر اساس نتایج آزمایش کشت و پی سی آر،  ۹۶۸ نفر به صورت قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده بودند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ورامین در خصوص بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد اظهار کرد: از مجموع ۳ هزا رو ۹۷۶ بیمار مشکوک مراجعه کرده به بخش تریاژ بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد، ۲ هزار و ۲۵۳ نفر به صورت سرپایی پس از دریافت خدمات درمانی، به منظور قرنطینه در منزل از اورژانس ترخیص شدند.
وی گفت: از کل مراجعین مشکوک به کرونا، هزار و ۷۲۳ نفر در بخش های کرونا و اورژانس بستری و خدمات تخصصی را دریافت کردند که از این تعداد، ۶۴۲ نفر به طور قطع به کرونا مبتلا بودند.
وی اظهار کرد: هزار و ۵۲۸ بیمار مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا پس از طی کردن دوره بیماری، از بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ترخیص شدند و ۳۱ بیمار نیز به سایر بیمارستان‌ها اعزام گردیدند.
میرزاحسینیان گفت: طی این مدت، در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد، ۲ هزار و ۲۳۳ تست کرونا از مراجعین دریافت شده که ۹۹۳ مورد مثبت، هزار و ۸۲ مورد منفی و ۲۹ نفر منتظر جواب است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین تصریح کرد: از مجموع بیماران مراجعه کرده به دو بیمارستان ورامین، ۳.۷۰۴ درصد فوت کرده‌اند که از این میزان، ۶۲ درصد فوتی‌ها مربوط به شهرستان ورامین است و مابقی افراد فوت شده برای سایر شهرستان‌ها می‌باشند که این میزان فوت شده، ۲.۳ کل مراجعین را شامل می‌شود.
وی گفت: طی این مدت، بازرسان شبکه بهداشت بیش از ۹ هزار بازرسی از مناطق مختلف شهرستان انجام دادند که طی آن ۱۲۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که از دیروز تا امروز ۱۹ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۵۷۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.
دکترسیماسادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین کارآمدی دولت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین کارآمدی دولت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین کارآمدی دولت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد بیمارستان شهید مفتح شهید مفتح ورامین شهرستان ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6093270

دیگر خبرها

  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد