Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:33:33 GMT

برندها چگونه با تبلیغات ماندگار می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۱۵۰

برندها چگونه با تبلیغات ماندگار می‌شوند؟

چرا وقتی می‌شنویم «مایع ظرفشویی» ناخودآگاه به یاد یک برند خاص می‌افتیم؟ و یا وقتی در قفسه‌ی فروشگاه‌ها دنبال آبمیوه می‌گردیم نسبت به بعضی‌ نام‌ها احساس بهتری داریم؟ چه بدانیم و چه نه، چه دوست داشته باشیم و چه نه، این تأثیر تبلیغات است که احساسات اولیه‌ی ما را در برابر محصولات و خدمات بازار شکل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما حالا پس از دانستنِ این مطلب، سؤال اینجاست که فکر می‌کنید تبلیغات در کدام بخش از زندگی‌مان هنوز وارد نشده؟ پاسخ ما به این سؤال این است که به سختی می‌شود نقطه‌ای را پیدا کرد که ردپای تبلیغات را در آن نتوان دید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کانون آنی‌بین، دنیای ما دنیای دیده شدن است؛ دنیای پیدا شدن. در روزگاری که پیشرفت فناوری و ارتباطات باعث شده هر سازمانی بتواند چشم‌اندازی بسیار وسیع‌تر از بازار محلی برای خود متصور شود و خود را به بازار جهانی متصل ببیند، طبیعی‌ترین کار این است که خود را برای این تغییر بزرگ آماده کنیم و به استقبال چالش‌های این رقابت تنگاتنگ برویم.

تخصص، موفقیت‌آور است

اما وقتی هر سازمانی در حوزه‌ی تخصصی خود و در بالاترین سطوح فعالیت می‌کند، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم در عرصه‌ی بازاریابی و معرفی خدمات نیز درخشان عمل کند؟ خب، نکته‌ای بدیهی وجود دارد که شاید در نظر اول به ذهن بعضی نرسد؛ اما شرکت‌ها و گروه‌هایی هم هستند که طراحی استراتژی و تولید و اجرای امور تبلیغاتی، اصلی‌ترین تخصص‌شان است.

در همراهی با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، باید گروه خبره‌ای از کارشناسان بازار و امور تبلیغاتی نیز وجود داشته باشند تا برای تک‌تک مراحل توسعه و گسترش این مشاغل، اطلاع‌رسانی و معرفی صحیح را بر عهده بگیرند.

آنی‌بین و دنیای تبلیغات

کانون آنی‌بین یکی از مؤسسات تبلیغاتی شناخته‌شده در ایران است که اعتبارش را نه از یازده سال سابقه در عرصه‌ی تولید و طراحی تبلیغات، بلکه از همکاری‌های موفقیت‌آمیز و مداوم با برندها و سازمان‌های مطرح ایرانی و غیرایرانی به دست آورده است.

گستره‌ی فعالیت‌های کانون آنی‌بین زمینه‌های گوناگونی را شامل می‌شود که از آن‌میان می‌توان به ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی، ساخت فیلم‌های صنعتی، تولید فیلم‌های آموزشی، تولید محتوا برای اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی و ساخت انیمیشن‌های سه‌بعدی اشاره کرد.

تنوع فعالیت‌های کانون آنی‌بین باعث شده تا در زمینه‌های گوناگون پاسخگوی نیاز مؤسسات در امور تبلیغاتی باشد. این گروه با شناخت و بررسی مداوم بازار تبلیغات جهان و بهره‌گیری از ابزار و تجهیزات به‌روز و مدرن، تا امروز خالق شماری از باکیفیت‌ترین آثار تبلیغاتی ایران بوده است.

آگهی‌های تلویزیونی، پوشش تصویری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، تولید ویدئوها و اینفوگرافی‌های سازمانی و بسیاری خدمات دیگر تخصص آنی‌بین است و ما با افتخار این تخصص را برای شکوفایی نام سازمان شما ارائه خواهیم کرد.

برند شما به‌خاطرسپردنی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی نمونه‌کارهای تولیدشده در کانون آنی‌بین می‌توانید به وب‌سایت anibeen.com سر بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساخت تیزر تبلیغاتی تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا