Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی در جمع اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: طرح درآمد پایدار شهرداری ها به مجلس ارائه داده شد و ‌مجلس هم سنگ تمام در تصویب آن گذاشت و منتهی شورای نگهبان نظراتی دادند و با ارجا به مجمع نیز نظراتی داده می شود و مخاطراتی دارد.

وی افزود: امکانی در قانون اساس وجود دارد که شورای عالی استان خودش طرح یا لایحه ای ارائه دهد تا برای تصویب به مجلس رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگی تصریح کرد: این موضوع را شما هم می توانید فعال کنید و طرح ها را در قالب لایحه به مجلس ارسال کنید.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از فرماندار نیز برای حضور در این جلسه دعوت شود تا معضلات بررسی شود.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی برای میادین میوه و تره بار در جلسه گذشته داده بودم که در این راستا نیز اقداماتی ترتیب دهید.

فرهنگی تصریح کرد: در خصوص کرونا نیز باید  تجمعات را کاهش داده و از بیماری جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: در خصوص بیمارستان در حال احداث نیز باید بگویم که استانداری  باید در این راستا همکاری خود را دریغ نکند و همه جانبه حامی باشد.

محمد حسین فرهنگی اضافه کرد: خواهشمندم این موضع به جدیت پیگر شود تا این پروژه اجرا شده و به مرحله افتتاح برسد.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز گفت : در خصوص سد شهید مدنی اصرار بر این داریم که آبگیری از سر گرفته شود در طرح های شهری نیز آب از این محل تامین خواهد شد شهرداری باید به سد شهید مدنی کمک کند تا اقدامات به نحو احسن انجام گیرد.

وی تصریح کرد: حدود یک و نیم سال قبل، سئوالی را در مورد سد شهید مدنی تبریز و عدم آبگیری آن در کمیسیون انرژی مطرح کردم؛ وزیر نیرو هم در پاسخ سوال قول‌هایی داد که بخش‌هایی را عمل کرد و در نهایت باز هم سد به حال خود رها شد.

فرهنگی یادآور شد: چند ماه قبل دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه سفری به تبریز داشت و از وی درخواست کردیم که از سد بازدید کند، ایشان هم درخواست ما را پذیرفت و برنامه خود را تغییری داد و از سد بازدید کرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: ایشان هم قول‌هایی داد اما تنها به بخشی از این قول‌ها عمل شد و باز هم آبگیری سد میسر نگردید. این در حالی است که هزینه‌ها و قیمت‌ها مدام افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا وزیر نیرو تبریز شهید شورای نگهبان محمدحسین فرهنگی خبرگزاری فارس فارس تبریز سد شهید مدنی تبریز شهرداری تبریز شورای شهر تبریز آذرشهر اسکو نماینده مردم تبریز بیمارستان سد شهید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم