Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر دوشنبه در نشست ستاد بحران استان ضمن تشکر از مجموعه عوامل و دست اندرکار در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی ایلام، بیان کرد: ورود به موقع در بحران نقش حائز اهمیتی در کنترل آتش سوزی داشت.

وی در ادامه گفت: به محض دریافت خبر آتش‌سوزی بدون فوت وقت با تشکیل ستاد مدیریت بحران به صورت مجازی به همه عوامل دست اندرکار فراخوان داده شد و خوشبختانه این مهم در کمترین زمان ممکن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بحران استان در ادامه خواستار بررسی علل و عوامل حادثه توسط دستگاه‌های متولی شد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از آماده افتتاح شدن واحد الفین پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: بر طبق گفته مسئولان پتروشیمی ایلام بعد از سال‌ها چشم انتظاری بالاخره واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام موسوم به الفین سیزدهم به عنوان تنها واحد الفین در غرب کشور آماده افتتاح شده است.

وی ادامه داد: این یک خبر خوشحال کننده و امید بخش برای استان است چراکه این واحد مهمترین واحد فرایندی و قلب مجتمع و ورودی اصلی خوراک مجتمع به شمار می‌آید و این مهم نویدبخش تولید پایدار، ایجاد اشتغال و رونق توسعه صنعتی در استان خواهد شد.

وی در ادامه نقش صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در توسعه استان را مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: انتظار است با افتتاح واحد مهم الفین مسئولان امر در برای ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز توجه و تمرکز بیشتری داشته باشند.

سلیمانی‌دشتکی در پایان با اشاره به در دست اقدام بودن کار دو شهرک تخصصی پایین دستی در استان، گفت: امیدواریم شهرک تخصصی صنایع پایین دستی p.p ایلام با مشارکت بخش خصوصی و شهرک صنعتی صنایع پایین دستی پتروشیمی در دهلران با حمایت دولت به زودی به بهره برداری برسد.

کد خبر 5067654

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی پتروشیمی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی اردبیل صنایع پایین دستی پتروشیمی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه