Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:37:15 GMT

شاخص کل بورس سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۹۸۶

شاخص کل بورس سقوط کرد

خبرگزاری آریا - امروز بورس با افت 25هزار و 374واحدی شاخص کل (2.05درصد) در ارتفاع یک میلیون و 215هزار واحدی قرار گرفت. هم چنین ارزش 418نماد کاهش یافت.
در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با 25 هزار و 369 واحد کاهش در رقم یک میلیون و 215 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 2796 واحد کاهش یافت و رقم 366 هزار و 78 واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معامله‌گران این بازار 682 هزار معامله به ارزش 59 هزار و 928 میلیارد ریال انجام دادند.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گلگهر، پالایش نفت تهران، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بازار گذاشتند و ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، صنعتی زرماکارون، سرمایه‌ گذاری سیمان تامین، تولید نیروی برق ابادان، تامین سرمایه امین و ملی صنایع مس ایران نیز نمادهای پربیننده این بازار بودند.
شاخص کل فرابورس نیز 134 واحد کاهش یافت و در رقم 15 هزار و 483 واحد ایستاد.
در این بازار 311 هزار معامله به ارزش 40 هزار و 756 میلیارد ریال انجام شد.
سرمایه‌ گذاری صبا تامین، سنگ آهن گوهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
پتروشیمی ارومیه، برق و انرژی پیوند گستر پارس، توسعه مسیر برق گیلان، پلیمر آریاساسول، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، رایان هم‌افزا و پتروشیمی تندگویان نمادهای پربیننده فرابورس را تشکیل دادند.
منبع: فرارو

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟