Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پس از گذشت یک سال از سیل فروردین سال ۹۸ لرستان از میزان یازده هزار میلیارد تومان خسارت لرستان تنها ۴ هزار میلیارد تومان این خسارت به استان اختصاص داده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شورای اداری لرستان با بیان این‌که آموزه‌های ادیان اسلامی بر تعاون و همکاری توصیه دارند، اظهار کرد: جمعیت صلیب سرخ در سال ۱۳۶۴ شکل گرفت و دولت ایران در سال ۱۳۰۱ با نماد شیر و خورشید به جمعیت صلیب سرخ پیوست که پس از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی با نماد وحدت و هلال احمر به جمعیت صلیب سرخ پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری، کوشش در جهت برقراری صلح و دوستی پایدار در میان ملت‌ها و حمایت از زندگی انسان‌ها شکل گرفته، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی حضور هلال احمر در حوادثی‌که پیش می‌آید سبب امید به جان‌های خسته و آسایش برای آسیب‌دیدگان از حوادث می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: متاسفانه در پیشینه استان لرستان عقب ماندگی‌هایی وجود دارد به‌طوری‌که در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا برای تهیه ابتدایی‌ترین تجهیزات با مشکل روبرو شدیم و متاسفانه بیمارستان مجهزی نداریم، بیمارستان تامین اجتماعی استان بیمارستان مجهزی نیست که بتواند در کنار بیمارستان‌های دولتی کمک کند که انتظار داریم جمعیت هلال احمر کشور در راستای تامین تجهیزات، مراکز توان بخشی  بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کند.

شاهرخی ادامه داد: جای سوال است چرا استان لرستان تاکنون از داشتن داروخانه هلال احمر محروم بوده است که امیدواریم راه‌اندازی این داروخانه در مرکز استان در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که ۱۰۰ هزار از خانوارهای استان تحت پوشش کمیته امداد هستند ولی به همین میزان نیازمند در استان وجود دارد که بنا بر محدودیت‌ها نمی‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند، اظهارکرد: در همین راستا از جمعیت هلال احمر انتظار داریم  با توجه به شیوع ویروس کرونا و در بحث کمک‌های معیشتی به استان توجه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه پس از گذشت بیش از یک سال از سیل فروردین  سال ۹۸ استان لرستان از میزان یازده هزار میلیارد تومان خسارت استان لرستان تنها ۴ هزار میلیارد تومان این خسارت به استان اختصاص داده شده است که حتی اگر کل این خسارت جبران شود تازه برمی‌گردیم به اسفند ۹۷ که آن زمان هم در نقطه مطلوبی نبودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كميته امداد جمعیت صلیب سرخ نماینده ولی فقیه در لرستان هزار میلیارد تومان استان لرستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت کودک ۶ ساله فیازمانی مرگ بود

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند از پیدا شدن کودک ۶ ساله فیازمانی که در داخل رودخانه فیازمان سقوط کرده بود، خبر داد.

عباس ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۵ امروز -سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت- گزارشی مبنی بر گم شدن یک پسر بچه ۶ ساله در نهاوند روستای فیازمان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر همدان اعلام شد.

وی افزود: در پی این گزارش نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قلعه‌قباد، تیم واکنش سریع شهرستان نهاوند و تیم آنست به محل حادثه اعزام شدند.

ترکاشوند تصریح کرد: این کودک ۶ ساله(محمد گنجی) از اهالی روستای فیازمان در هنگام بازی کنار رودخانه فیازمان، به داخل رودخانه سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: پس از بیش از ۶ ساعت جستجو برای یافتن کودک ۶ ساله فیازمانی در امتداد رودخانه خروشان گاماسیاب، تیم‌های هلال‌احمر و امداد و نجات کودک را در ۵۰۰ متر پایین از محل آب افتادگی در حالی‌که به شاخه‌ها و زباله‌های داخل رودخانه گیر کرده بود، پیدا کردند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند اضافه کرد: این کودک در حالی‌که تنفس داشت به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • سرنوشت کودک ۶ ساله فیازمانی مرگ بود
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان