Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «حسن ایرلو» سفیر ایران در یمن با «عبدالعزیز صالح بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص راه های تقویت روابط دو جانبه و گسترش آن در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی بحث و تبادل نظر کردند.

آنها اعلام کردند که روابط تاریخی برجسته ای میان ملت های یمن و ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن ایرلو در این دیدار بر روابط عمیق و برادرانه میان ایران و یمن و ریشه های تاریخی آن تاکید کرد و گفت: رهبری، دولت و ملت ایران نسبت به ملت یمن احترام زیادی قائل هستند و با مردم این کشور همدردی می کنند.

وی گفت: من تمام تلاش خود را برای تقویت روابط دو جانبه میان ایران و یمن به کار می گیرم.

بن حبتور در جریان این نشست از حضور سفیر ایران در یمن استقبال کرده و گفت: تمام بخش های دولت نجات ملی یمن از اقدامات سفیر ایران در این کشور حمایت کرده و با ایشان در زمینه فعالیت های دیپلماتیک با هدف تقویت روابط دو جانبه همکاری می کنند.

وی از مواضع ایران در قبال مشکلات و رنج های ملت یمن و همچنین مسأله محوری امت اسلامی یعنی آرمان فلسطین قدردانی کرد.

بن حبتور بیان کرد: حضور سفیر ایران در صنعاء بیانگر موضع گیری برادرانه و شجاعانه رهبران ایران و تقویت این موضع گیری اخلاقی در قبال یمن است.

کد خبر 5067813 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ایرلو یمن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ جو بایدن عراق انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین ویروس کرونا عربستان سعودی لبنان سوریه ایالت پنسیلوانیا فرانسه تقویت روابط دو جانبه سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین