Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:20:27 GMT

صادرات قیر و عایق رطوبتی از طریق بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۲۷۹۵

صادرات قیر و عایق رطوبتی از طریق بورس کالا

بالغ بر ۳۹ هزار تن قیر و ۴۲۰ تن عایق رطوبتی روز گذشته در تالار صادراتی بورس کالای ایران روی میز فروش قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، تالار صادراتی بورس کالای ایران روز گذشته میزبان داد و ستد ۳۹ هزار و ۴۵۰ تن قیر و ۴۲۰ تن عایق رطوبتی بود.

در این بورس ۲۱ هزار و ۱۷۵ تن وکیوم باتوم، ۲ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۰۰ تن گوگرد، ۱۵ هزار و ۱۲۶ تن مواد پلیمری و ۹۶۶ تن روغن پایه نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: ۴۰ تن مس و یک هزار و ۲۶۰ تن ورق سرد نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس کالا بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صادرات قیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران