Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:34:30 GMT

نظام توزیع سیمان باید اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۳۳۵۲

نظام توزیع سیمان باید اصلاح شود

سید عباس حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص افزایش قیمت سیمان از ابتدای سال جدید تاکنون از مبلغ ۱۳ هزار تومان تا ۲۳ هزار تومان، اظهار داشت: قیمت سیمان در کارخانه تغییری نکرده و قیمت سیمان همان مبلغ ۱۱ هزار تومان است.

وی به افزایش قیمت پاکت و حمل و نقل اشاره کرد و افزود: قیمت پاکت های سیمان از چهار هزار به ۱۵ هزار تومان افزایش یافته و این موضوع در نرخ گذاری و قیمت سیمان خارج از کارخانه تاثیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سیمان تهران خاطر نشان کرد: نرخ و قیمت حمل و نقل هم افزایش یافته و این موضوع هم از عوامل گران شدن سیمان به شمار می رود.

حسینی اضافه کرد: نرخ تعیین شده برای فروش سیمان در خارج از کارخانه با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش ایرنا، کارخانه سیمان تهران در جوار کوه بی بی شهربانو و روستای امین آباد در محدوده شهرستان ری واقع شده است، فعالیت این کارخانه از سال ۱۳۳۳ با احداث ۹ خط تولید آغاز شد که چهار خط آن بدلیل ایجاد آلودگی تعطیل و در حال حاضر پنج خط آن درحال بهره برداری است.

این کارخانه سالانه ۸۵ میلیون تن سیمان کشور را تولید و هم اکنون با توجه به رکود اقتصادی و مشکلات در زمینه ساخت و ساز پروژه های عمرانی میزان مصرف سیمان به ۵۰ میلیون تن رسید و ۳۵ میلیون تن سیمان تولید شده بدون مصرف مانده است.

برچسب‌ها شهرستان ری توسعه اقتصادی کارخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری توسعه اقتصادی کارخانه شهرستان ری توسعه اقتصادی کارخانه اخبار کنکور قیمت سیمان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدا تا نیمه بهار ۱۴۰۳، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو، ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت کارخانه این خودرو هم ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902819

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان