Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: معارضات دولتی و خصوصی بلوار ارم و کنار گذر مهرشهر کرج آزادسازی می‌شود.

فرج‌الله ایلیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت تعریض بلوار ارم و کنار گذر مهرشهر و بعد از بلوار دانش، اظهار کرد: درخصوص تعریض بلوار ارم چند معارض دولتی در مسیر است که حدفاصل بلوار ارم از خیابان سوم شرقی شروع و تا سه راه کیانمهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وزارت نیرو، نیروی انتظامی و بنیاد تعاون سپاه که بحث کاخ مروارید را در نظر گرفتند در واقع معارضین دولتی و حاکمیتی ما در این مسیر هستند و برخی نیز مربوط به بخش خصوصی است که برای آزادسازی هر دو برنامه داریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج افزود: مهمترین برنامه اینکه در هفته گذشته معاون مهندسی ناجا، دستور سریع برای عقب نشینی و توافق ضمنی انجام شده است و در حال حاضر در مراحل برداشت اعیانی‌های موجود و تعریض هستیم که موازی با آن واحد عمران منطقه بحث تخصیص اعتبار مربوطه در اجرای پروژه از محل پرونده‌های دیگر دیده شده را اجرایی کنیم.

ایلیات خاطرنشان کرد: موضوع بعد، بحث معارضین خصوصی است که در حال توافق با آنها هستیم و چند کار عمرانی در دستور کار قرار دارد که اکنون کارهای زیرسازی آن انجام شده و منتظر هستیم در کمیسیون عالی معاملات برنده مناقصه اعلام شود تا بتوانیم آسفالت یکی از قطعات کندرو بلوار ارم را زیر بار ترافیک ببریم.

وی یادآور شد: بنا به پیشنهاد مسئول املاک شهرداری، این موضوع مطرح شد تا در تهاتر بلوار ارم محدوده منطقه چهار و سه شهرداری برخی امتیازات تخصیص داده شود که اگر کمیسیون موافقت خود را اعلام کند لایحه‌ای در این خصوص تنظیم و به شورای اسلامی شهر کرج ارائه شود.

ایلیات خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد شهرداری ظرف مدت ۴۰ روز گزارش کامل از نحوه کار درخصوص گزارش طرح شده در این جلسه به کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج ارائه نماید.

کد خبر 454549

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر كرج تملک اراضی آزادسازی اراضی پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بلوار ارم شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.

کد خبر 848177 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه تحریم بانک مرکزی ارز - بازار جهانی

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل