Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عوض زاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت های جدیدی که با توجه به مصوبه ستاد کرونا از امروز در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شده است شامل گروه های شغلی ردیف ۲، سه و چهار می شود و از امروز برخی از این صنوف به صورت نیمه وقت و برخی نیز کاملا تعطیل خواهند شد.

وی با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا، به وضعیت قرمز شیوع کرونا در بجنورد اشاره کرد و افزود: طبق مصوبات اخیر در بجنورد به جز واحدهای صنفی مجاز، تمام صاحبان مشاغل گروه ۲ از روز ۲۰ آبان ماه باید ساعت ۱۸ واحدهای خود را تعطیل کنند؛ ضمن اینکه گروه‌های شغلی سه و چهار نیز به طور کامل تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض زاده در خصوص صنوف گروه ۲ گفت: مراکز خرید، پاساژها، مراکز فروش غیر مواد غذایی، مراکز تهیه و پخت غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش نوشت افزار، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل در زمره این گروه هستند.

وی افزود: صاحبان این صنوف از ۲۰ آبان  تا ۲۰ آذر، به مدت یک ماه باید فعالیت های خود را از ساعت ۱۸ متوقف کرده و واحد خود را تعطیل کنند.

فرماندار بجنورد گفت: ‌گروه های شغلی سه شامل دانشگاه ها، مدارس، زبانسراها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، موزه ها و موزه باغ ها، سینما و تئاتر، آرایشگاه ها، مساجد و مصلاها نیز در یک ماه آینده به کلی تعطیل بوده و برگزاری هرگونه آزمون حضوری در این مدت ممنوع خواهد بود.

وی افزود: اعمال محدودیت های گروه شغلی چهار نیز شامل ممنوعیت برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، فعالیت باشگاه های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه و قهوه خانه ها است که این گروه شغلی نیز فعالیت های خود را باید به طور کامل به مدت یک ماه تعطیل کنند.

عوض زاده خاطرنشان کرد: انتظار داریم تمام واحدهای صنفی مشمول مصوبه مزبور در بجنورد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۱۸ فعالیت خود را تعطیل کنند وگرنه به آنها اخطار داده خواهد شد و در صورت اصرار به تخلف پلمب خواهند شد.

وی بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و اظهار داشت: تا پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا به صورت کامل رعایت نشود نمی توان شاهد ریشه کن شدن این بیماری خطرناک در کشور بود.

خراسان شمالی از ابتدای مردادماه تاکنون به صورت پیوسته گرفتار وضعیت قرمز کرونایی بوده است.

این استان دارای ۸۶۳ هرار نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی محدودیت های کرونا بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی محدودیت های کرونا اخبار کنکور تعطیل کنند مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد، گفت: مغازه‌های شهرک صنفی کاوه به نمایشگاه‌دارانی که دارای پروانه کسب هستند، واگذار شده و مابقیه نیز در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد.

وی تایید کرد: هیچ نمایشگاه خودرویی به عناوین مختلف حق فعالیت را در این خیابان‌ها را به علت وضعیت ترافیکی و گلایه‌های شهروندان ندارند و در صورت مشاهده طبق قانون برخورد خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری این بنگاه‌ها اواخر پارسال به دلایل مختلف نیمه تمام ماند، ادامه داد: امسال اتمام حجت برای جمع‌آوری و انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنفی کاوه داده شده و هیچ بهانه‌ای در این رابطه قابل قبول نیست.

انتقال صنوف آلاینده از جمله نمایشگاه‌های خودرو به مکان مشخص از طرفی به وضعیت ترافیکی شهر کمک می‌کند و همچنین خرید و فروش خودرو را نیز برای خریداران و فروشندگان راحت‌تر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد