Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:03:48 GMT

طعم مطلوب آب با تکنولوژی مدرن

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۸۸۱

طعم مطلوب آب با تکنولوژی مدرن

متخصصان تغذیه و همچنین پزشکان طب سنتی ژاپنی، برای بهبود عملکرد سوخت و ساز بدن پیشنهادی دارند. آنان می‌گویند اگر به عمر طولانی و بازدهی مناسب سیستم بدنتان اهمیت می‌دهید، صبح بعد از بیدار شدن از خواب با معده‌ی خالی یک لیوان آب سالم که دمای آن با دمای اتاق یکسان است، بنوشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مادیران، وقتی به صورت ناشتا آب ولرم بنوشید، اسیدهای معده رقیق می‌شوند و از طریق ادرار دفع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار می‌تواند سوزش معده را نیز برطرف کند. مطمئنا تاثیر این داروی طبیعی و سالم را در بلندمدت خواهید دید.

در ادامه فواید نوشیدن آب را بخوانید تا به نوشیدن این مایه حیات اهمیت بیشتری بدهید.

فواید نوشیدن آب

نوشیدن آب سالم برای بدن فواید بسیار زیادی دارد، مانند: «یبوست را برطرف می‌کند»، «از بروز انواع سرطان‌ها مانند مثانه و روده‌ی بزرگ جلوگیری می‌کند»، «خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می‌دهد»، «پوست را آبرسانی می‌کند، و با افزایش جریان خون در پوست بر روی شادابی آن تاثیر مثبت می‌گذارد»، «کبد را پاکسازی می‌کند»، «ایمنی بدن را افزایش می‌دهد»، «با سردرد، میگرن و سینوزیت مبارزه می‌کند» و «با افزایش تمرکز، بازدهی مغز را افزایش می‌دهد».

آب همچنین، «دمای بدن را تنظیم می‌کند و شما انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه احساس می‌کنید، زیرا آب کافی، سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد»، «گرفتگی عضلات را تا حدودی رفع می‌کند و باعث اکسیژن رسانی به خون می‌شود»، «موی شفاف و سالمی به شما هدیه می‌دهد»،  «دردهای قاعدگی را کاهش می‌دهد»، «به بهبود سوزش معده و سوء هاضمه کمک می‌کند»، «اشتهای را کم می‌کند و به رژیم‌های لاغری کمک می‌کند» و «باعث کاهش استرس می‌شود».

در عوض، کم‌آبی بدن باعث می‌شود که احساس خستگی کنید و انرژی کمی داشته باشید. بهتر است با توجه به وضعیت جسمی خود آب نوشیدنی روزانه‌ی خود را با مشورت پزشک مصرف کنید. ورزشکاران، نسبت به یک فرد معمولی نیاز بیشتری به نوشیدن آب دارند زیرا بخش بزرگی از آب بدن آنان به هنگام ورزش از طریق عرق کردن از دست می‌رود.

اگر می‌خواهید متوجه شوید که میزان آبی که روزانه می‌نوشید به مقدار کافی است یا خیر، برای تشخیص آن به رنگ ادرار خود توجه کنید. اگر ادرار شما بی‌رنگ یا زرد روشن بود، یعنی شما به میزان نیازتان آب نوشیده‌اید.

مراقب زیاده روی در نوشیدن آب باشید

در نوشیدن آب، این موارد را رعایت کنید: «هرگز آب یخ ننوشید. دمای آب همواره باید با دمای اتاق یکسان باشد زیرا آب یخ باعث بیماری‌های کبدی و روده می‌شود، مخصوصا اگر بعد از یک غذای چرب، نوشیده شود»، «آب گرم یا ولرم به همراه لیمو و عسل، هم ویتامین سی بدن را تامین می‌کند و هم به گلودرد ناشی از سرماخوردگی کمک می‌کند.» و «آب جوش به مری و حس چشایی صدمه می‌زند، پس دمای آبی که می‌نوشید را کنترل کنید».

اما حتی این مایه‌ی حیات را هم باید به اندازه نوشید. آب زیاد تعادل سدیم در بدن را از بین می‌برد و همچنین املاح مورد نیاز بدن با نوشیدن آب بیش از اندازه و بی‌قاعده از طریق ادرار دفع می‌شود.

نوشیدن آب زیاد می‌تواند باعث ضعف اعصاب و مشکلات گوارشی شود. معده‌درد، ناراحتی کبد، بدرنگی چهره و پوست و کاهش عملکرد حافظه تنها چند آسیب دیگر ناشی از نوشیدن آب زیاد در بدن است.

طعم دلنشین آب تصفیه شده

اگر آب سالم و گورای آسان و در دسترس می‌خواهید ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. پارچ‌ اکسل، فیلتر آب هوشمند دارد و از شما با آب سالم با طعمی دلنشین پذیرایی می‌کند. فیلتر پارچ تصفیه اکسل ذرات مضری چون نیترات و سولفات را از بین می‌برد و کلسیم مفید آب را برای شما حفظ می‌کند.

اگر از نوشیدن آب لذت نمی‌برید یا فراموش می‌کنید به مقدار کافی آب بنوشید، پیشنهاد می‌کنیم که قدری آب تصفیه شده به وسیله‌ی پارچ اکسل را درون بطری بریزید و با اضافه کردن انواع میوه‌ها و سبزیجات، دیتاکس واتر درست کنید.

یک ترکیب جذاب، خیار همراه با نعناع و لیمو است. به این ترتیب با یک تیر، دو نشان زده‌اید چون آبی می‌نوشید که هم به وسیله‌ی «فیلتر اکسل»، که یک فیلتر آب هوشمند است پاک و زلال شده و هم طعمی طبیعی و گوارا از میوه‌ها و سبزیجات تازه به خود گرفته است.

پیشنهاد آخر ما به شما آن است که از آب برای لاغری و نجات دادن بدنتان از پرخوری کمک بگیرید. کاری که می‌توانید انجام دهید آن است که هرگاه احساس گرسنگی داشتید، ابتدا یک لیوان آب، ترجیحاً از یک پارچ تصفیه اکسل بنوشید زیرا گاهی مغزتان، شما را گول می زند و تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرد.

در ضمن اگر میل شما به خوردن، صرفا یک عادت نامطلوب و کشش روانی باشد، خیلی وقت‌ها با خوردن یک لیوان آب، میل به آن از سرتان می‌افتد. یک لیوان آب که از پارچی که فیلتر اکسل، آن را تصفیه‌ کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب یک لیوان آب نوشیدن آب آب سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • چه نوع آبی برای سلامتی مفید است؟
  • فیلم| هر جا که باشید، این مرسدس بنز به دنبال شما می‌آید!
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • نوشیدن آب داغ باعث کاهش وزن می‌شود؟