Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی از آغاز طرح جدید مدیریت و کنترل کرونا بر پایه محله محور و خانواده محور برای دارا بودن یک سفیر در هر خانواده از استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سعید نمکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه های متعددی در دوران سخت کرونا اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در پویش «ره سلامت» بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان ها افزوده شده است که بی سابقه است و همچنین مراکز زیادی از خانه سلامت نیز افتتاح می شود و با افتخار اعلام می کنیم بیشترین افتتاح زیرساخت های نظام سلامت را تاکنون داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت افزود: طرح جدید مدیریت و کنترل کرونا بر پایه محله محور و خانواده محور برای دارا بودن یک سفیر در هر خانواده امروز از استان کرمانشاه آغاز شد چرا که استان کرمانشاه از استان های پرتوفیق در اجرای طرح های غربالگری بوده است.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: به جرات می توانم بگویم دغدغه این شبهای بنده طی سه ماه گذشته تامین نیاز اکسیژن بیماران و دستگاه اکسیژن ساز بوده است که در اکثر شهرها وضعیت مطلوبی داریم.

نمکی تصریح کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه هم نسبت به درخواست تهیه دستگاه ۶۰۰ لیتری اکسیژن ساز اقدام کنند تا ما هم تهیه، نصب و تجهیز کنیم تا نیاز منطقه در اسرع وقت برطرف و دغدغه مردم حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است