Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال از اضافه شدن سه بازیکن لژیونر تا ظهر امروز به اردوی تیم ملی در بوسنی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر مهدی علوی درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی فوتبال ایران در بوسنی اظهار داشت: در ابتدا درگذشت استاد محمود یاوری که امروز خبر تاسف بار فقدان وی جامعه فوتبال و مردم را متاثر کرد تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا جای خالی یاوری پر نمی شود و این ضایعه را به خانواده محترمش و همچنین محمد یاوری که خودش سال هادر تیم های ملی پایه کار کرده تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: کاروان تیم ملی شب گذشته وارد سارایوو شد تا خود را آماده برنامه های تمرینی و مسابقه دوستانه با بوسنی و هرزه گوین کند. در حال حاضر که ساعت حدود هشت صبح به وقت این کشور است بازیکنان در حال استراحت هستند. بعد از ظهر امروز اولین تمرین ما در بوسنی با حضور تمام نفرات برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان لژیونر به جز علی کریمی، امیر عابدزاده و صادق محرمی در اردو حضور دارند و این سه بازیکن هم تا ظهر امروز به جمع ملی پوشان ملحق می شوند تا تیم ملی اولین تمرین خود را با حضور تمام نفرات در سارایوو انجام بدهد. روز چهارشنبه هم تمرین رسمی را در محل برگزاری بازی برگزار خواهد کرد و پنجشنبه هم این دیدار دوستانه انجام خواهد شد.

علوی ادامه داد: آقای اسکوچیچ هم برنامه هایی را تدارک دیده و از شب گذشته جلساتی هم با بازیکنان و کادرفنی داشته تا ان شالله برنامه های  مرتبط برای این بازی به بهترین شکل انجام شود و تیم ملی با آمادگی کامل مقابل تیم بوسنی و هرزه گوین قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکوچیچ امیر مهدی علوی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان