Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:21:21 GMT

صافی: هفتمین قهرمانی را هم می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۵۲۷۹

صافی: هفتمین قهرمانی را هم می‌خواهیم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر چند رشته کاراته، ورزش لحظه‌هاست و ایران عزیز پر از استعداد، اما تیم ما مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احمد صافی در خصوص برگزاری مسابقات امسال لیگ کاراته، اظهار داشت: ما موافق اصول و قوانین کشور هستیم و اگر مجوزهای لازم جهت برگزاری سوپر لیگ کاراته صادر شود، آماده شرکت در این رقابتها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی هستند که باید مسیر بدون خطر این رقابتها را مهیا و عملی کنند. با اینکه در برخی از رشته‌ها، مسابقات لیگ‌شان برگزار می‌شود، فرصت داریم در سه ماه پایانی سال و با کنترل بهتر بیماری کرونا لیگ کاراته را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی لازم را برای شرکت در رقابتهای لیگ را دارد، عنوان کرد: با تدابیر مسئولان باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی تمامی اعضای تیم‌مان به صورت کامل مشخص شدند و قراردادها منعقد شده است. ذبیح‌الله پورشیب، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده سه ورزشکار شاخص که شانس حضور در بازی‌های المپیک توکیو را دارند، همچون سالهای گذشته در تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهند داشت. تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی قدیمی‌ترین، با ثبات‌ترین و موفق‌ترین تیم سوپر لیگ کاراته کشور بوده که توانسته با شش عنوان قهرمانی، از بقیه تیم‌ها متمایز باشد.

 

وی افزود: البته حضور مهدی سلطانی کاپیتان با سابقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مهدی خدابخشی ملی‌پوش سرشناس کاراته، جوانان جویای نامی مثل سامان حیدری، علی کریمی، علی مسکینی، علی رحیمی، علی اکبر دستجانی، مهدی رحیمی‌نژاد؛ مهرداد پورشیب و طاها عبدالهی در بخش کومیته و حضور پر قدرت کاتا در بخش انفرادی و تیمی متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند، فرازمهر تیم ما را مطمئن‌تر از قبل آماده شرکت در مسابقات این فصل کرده است. هر چند رشته کاراته، ورزش لحظه‌هاست و ایران عزیز پر از استعداد، اما تیم ما مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خواهد بود.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تمام اعضای کادر فنی تیم‌مان همبستگی و تلاش خود را دارد تا مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد. قاسم شهرجردی در بخش کاتا، حیدری، سلطانی و گل‌محمدی در بخش کومیته با سرپرستی بهمن حسن زاده و سرمربی‌گری بنده در کنار هم خواهیم بود تا به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته تیم کاراته دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی لیگ کاراته تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هشتمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد کلان نگری نمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان آغاز شد.

به همت مرکز تحقیقات فرش ماشینی مستقر در سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با همکاری ادارات و سازمان‌های تخصصی و شرکت‌های کارآفرین در حوزه صنعتی فرش ماشینی کشور، این همایش با رویکرد چالش‌ها و نوآوری‌ها در این صنعت با حضور مصطفی معینی منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گرجی مدیرکل منسوجات وزارت صنعت معدن و تجارت مدیران شهری، استانی و ملی آغاز شد.

این همایش به‌منظور تعامل هر چه مطلوب‌تر صاحبان صنایع با متولیان امر از اتاق بازرگانی، دانشگاهیان و متصدیان اداره صمت از وزارت تا در سطوح استان و شهرستانی پیش‌بینی شده است.

به گزارش آنا،  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با قدمتی ۴۰ ساله و از همان بدو تأسیس با رشته نساجی و نظیر آن در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش‌آموختگان برجسته‌ای وارد بازار کار کرده است و در حال حاضر نیز بیش از ۱۰۰ نفر در این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی