Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: در راستای کمک به تسریع در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، عارضه های تنفسی و افزایش بهبود یافتگان همچنین کمک به ارتقای سطح تجهیزات درمانی با پیگیری های شرکت گاز هرمزگان ۱۳ عدد دستگاه تنفس مصنوعی به کادر درمان هرمزگان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فواد حمزوی اظهار کرد: در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و به منظور هم افزایی بین وزارت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تفاهم نامه ای در خصوص مبارزه با بیماری کرونا منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در راستای کمک به تسریع در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، عارضه های تنفسی و افزایش بهبود یافتگان همچنین کمک به ارتقای سطح تجهیزات درمانی با پیگیری های شرکت گاز هرمزگان ۱۳ عدد دستگاه تنفس مصنوعی به کادر درمان هرمزگان اهدا شد.

حمزوی ارزش ریالی ونتیلاتورها ۲۰ میلیارد دانست و خاطرنشان کرد: این ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی در شهرستان های بندرعباس، قشم، ابوموسی حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، بستک، میناب ، رودان، جاسک و سیریک توزیع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه تنفس مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند