Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره بلژیکی دورتموند می گوید تقویم فشرده بازی ها باشگاه و ملی، باعث خستگی بیش از حد بازیکنان می شود. 

تورگان هازارد، وینگر 27 ساله و بلژیکی دورتموند در آستانه آغاز بازی های ملی، در خصوص خستگی ناشی از برنامه فشرده برگزاری مسابفات فوتبال باشگاهی و ملی در اروپا صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تورگان هازارد 27 ساله، برای بازی در مقابل تیم ملی انگلیس و دانمارک در رقابت های لیگ ملت های اروپا و همچنین دیدار دوستانه مقابل سوئیس، به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است و همه این دیدارها در عرض 9 روز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر تقویم فشرده فوتبال باشگاهی در فصل 2020/21، بازیکنان را بیش از پیش دچار خستگی کرده است. در این میان وینگر بلژیکی دورتموند در گفت و گویی اظهار داشت:

حضور در همه مسابقات، نه تنها برای من بلکه برای تمامی بازیکنان شاغل در اروپا، بیش از حد است. لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا، لیگ ملت های اروپا و ... من نمی خواهم بیش از حد شکایت کنم چرا که باید وظیفه خود را به عنوان بازیکن انجام دهیم، اما برنامه بازی ها بسیار فشرده است. اینجا در اردوی تیم ملی، تمامی بازیکنان دقایق خود را به دست خواهند آورد. سرمربی بازیکنان زیادی را به اردو دعوت کرده است و بازی دادن به همه این اسامی در طول 3 بازی، کار دشواری خواهد بود. سرمربی از ما می خواهد مواظب سلامتی امان نیز باشیم و بیش از حد ریسک نکنیم. من در دورتموند هر سه روز یکبار بازی می کنم و این مسئله دشواری است. مربی تیم ملی هم باید کار خود را بکند و اگر حس خوبی نداشته باشید، باید به او بگویید. 

تورگان هازارد در ادامه در خصوص برادرش ادن هازارد که اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده است، صحبت کرد و گفت: 

او حدود یک سال از تیم ملی دور بوده است و این مدت زمان طولانی است. من امیدوارم که این موضوع نیز به زودی پایان یابد. بلژیک و مادرید دلتنگ ادن (هازارد) هستند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و داشتن او در ترکیب همواره بهتر است. مادرید بدون او در مقابل والنسیا شکست خورد و البته بلژیک نیز در غیاب او مغلوب انگلستان شد. 100 درصد ما به ادن نیاز داریم. با این حال وضعیت او خوب است و از لحاظ سلامت جسمی در وضعیت مناسبی قرار دارد. او علائمی از بیماری نشان نداده است. متاسفانه او در خانه اش در مادرید قرنطینه شده است و اینجا حضور ندارد. این یک غافلگیری ناخوشایند بود. او به تازگی از شر مصدومیت خلاص شده بود که به ویروس کرونا مبتلا شد. من واقعا امیدوارم که دیگر مشکلی پیش نیاید. او واقعا بدشانس است. ادن دو هفته دیگر نیز به خاطر این بیماری از میادین دور خواهد بود و در حقیقت نمی توان کاری در خصوص این موضوع انجام داد. 

همچنین بخوانید:

ابتلای کاسمیرو و ادن هازارد به ویروس کرونا

تورگان هازارد به دلیل مصدومیت چند هفته دور از میادین خواهد بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تورگان هازارد بیش از حد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس