Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران در اولین نشست خبری خود با اشاره به اقدامات و طرح‌هایی که داشتند و اجرایی شده است گفت:طرح امنیت و آرامش در نوزدهم آبان ماه شروع شد و ظرف ۲۴ ساعت نتایج زیر را داشت.   وی ادامه داد:در طرح امنیت و آرامش تعداد ۵۰۰ نفر سارق و مالخر، ۲۹ دستگاه موتور سیکلت، تعداد ۸۶۴ نفر معتاد متجاهر، ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به عملکرد پلیس پیشگیری از ابتدای سال ۹۹ تا ۱۹ آبان ماه گفت: تعداد ۱ میلیون و ۵۳۲ نفر مورد خبر اعلام شده به عملیات تبدیل شده است که روزانه بیش از ۷ هزار مورد می‌شود.   وی تصریح کرد:کشفیات مواد مخدر ۱ تن و ۱۶۶ کیلوگرم، ۵۰۶ فقره پرونده کشف قاچاق کالا داشته ایم و ۱۹۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد. در  ۷ ماهه نخست سال جاری ۳ درصد در بحث وقوع‌ سرقت افزایش داشتیم و در کشف اموال مسروقه ۷ درصد افزایش داشته ایم. بیشتر بخوانید واکنش پلیس نسبت به انتشار کلیپ‌های سرقت در فضای مجازی سرقت از منازل شهروندان با ترفند طرح دوستی/ سارق حرفه‌ای دستگیر شد انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر طرح امنیت دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعتبار پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ (بدون محدودیت در تعداد دانشجویان) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

وی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای پرداخت ودیعه مسکن، از محل اعتبارات ابلاغی ستاد ملی جمعیت تامین شده است و براساس ابلاغ صندوق رفاه، در سال ۱۴۰۳، بدون محدودیت در تعداد دانشجو، هر تعداد دانشجوی متاهل دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ودیعه مسکن، وام ودیعه مسکن دریافت خواهد کرد.

رئیسی گفت: شرایط دریافت ودیعه مسکن قبلا بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اعلام شده بود.

انتهای پیان/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229011 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه