Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:44:40 GMT

خرید اینترنتی کیک؛ انتخابی خوش‌مزه و ایمن

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۶۲۹۸

خرید اینترنتی کیک؛ انتخابی خوش‌مزه و ایمن

خرید کیک آنلاین، در این روزها که کووید ۱۹ ما را از خیابان‌گردی و شلوغی هراسان کرده، گزینه‌ی عاقلانه و البته خوش‌مزه‌ای به‌حساب می‌آید.

خیلی روزها دل‌مان دسر خانگی و هیجان‌انگیز می‌خواهد. به‌ویژه که با رسیدن فصل تازه، میوه‌های نوبرانه هم از راه می‌رسند. چه چیزی هیجان‌انگیزتر از کیک و دسرهای میوه‌ای؟

زمانی که دنبال خرید اینترنتی کیک هستیم و دل‌مان مزه‌های ناب و متفاوت می‌خواهد، می‌توانیم به «کیکِ خونه» فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کیک خونه» چند سالی‌ست که با کیک و شیرینی‌هایش بین خوش‌خوراک‌ها جای خودش را پیدا کرده. برگ برنده‌اش هم مزه‌ی خانگی و تنوع محصولاتش است. ما هر سلیقه‌ای که داشته باشیم و هوس هر کیکی کنیم، از سایت کیک خونه دست‌ خالی برنمی‌گردیم. خلاصه نمی‌شود به خرید کیک آنلاین فکر کنیم و یاد کیک‌خونه نیفتیم. ببینیم چه محصولاتی دارند.

 

کیک‌های رنگارنگ؛ همه خوش‌مزه و قشنگ

در منو کیک خانگی «کیک خونه» بیشتر مزه‌ها را پیدا می‌کنیم. شکلاتی و دبل چاکلت برای شکلات‌دوست‌ها گزینه‌ای عالی‌ست. کیک سیب، کیک پرتقال، کیک آنانالس و آلبالو برای زمانی‌ست که دل‌مان کیک میوه‌ای می‌خواد. قهوه‌خورها کیک نسکافه را می‌پسندند. اگر هیچ کدام این‌ها را نخواستیم، می‌توانیم سراغ کیک عسلی، لیمو، کیک کره‌ای، یا هویج برویم. آتشفشان و بادام بلژیکی از مزه‌های پرطرفدار به‌حساب می‌آیند. از کیک بهاری هم بگوییم که مزه‌ی ایرانی و جذابش، زیر زبان‌مان می‌ماند.

این کیک‌های رویایی یک خوبی دیگر هم دارند. برای زمان‌های دونفره یا جمع‌های کوچک، سایز مینی مناسب است. برای دورهمی‌ها می‌توانیم سایز بزرگ سفارش دهیم.

یک گزینه‌ی هیجان‌انگیز دیگر هم پیش رو داریم. اگر با دیدن محصولات حسابی هوس کیک‌های جورواجور کردیم، می‌توانیم کیک چند طعم سفارش دهیم. کیک چند طعم درواقع کیکی‌ست که هر برش آن را خودمان انتخاب می‌کنیم. به این ترتیب می‌توانیم با خرید کیک آنلاین، چند مزه‌ی مختلف را در یک جعبه تحویل بگیریم. کیک چند طعم هم می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد. دیگر از این هیجان‌انگیزتر نمی‌شود.

چیزکیک؛ مزه‌ای که تکراری نمی‌شود

هر قدر مزه‌های متنوع کیک می‌تواند دلربا و اشتهابرانگیز باشد، ممکن است جای چیزکیک را نگیرد. درواقع عاشقان چیزکیک، انتخاب خودشان را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند. «کیک خونه» هم دو مدل چیزکیک می‌پزد. چیزکیک آلبالو و تنوری. اسم‌شان هم باعث می‌شود به فنجانی چای و یک بشقاب پر چیزکیک فکر کنیم.

کرامبل؛ مغذی و بی‌نظیر

کرامبل دسر هیجان‌انگیز و مقوی به‌حساب می‌آید. این شیرینی دو لایه خمیر دارد که بین آنها کرم پر می‌شود. روی کرامبل هم خشکبار می‌ریزند. از خوشگلی‌اش که بگذریم، مزه‌ی بی‌نظیری دارد. کرامبل‌های «کیک‌خونه» مثل محصولات دیگر در اندازه‌های مختلف تهیه می‌شوند که مناسب جمع کوچک یا دورهمی‌های بزرگ‌‌ترند.

کرامبل بهار شیراز، کرامبل سیب، بادام و کرنبری مزه‌های مختلفی‌ست که می‌توانیم امتحان کنیم.

براونی‌ بیشتر؛ شکلات بیشتر

دوستداران کیک و آن‌هایی که عاشق امتحان کردن مزه‌های متنوع هستند، از براونی نمی‌گذرند. براونی کیکی‌ست که شکلات فراوان دارد. زیاد هم پف نمی‌کند، چراکه بیکینگ‌پودر در آن نمی‌ریزند. خلاصه که دیوانه‌ی کیک باشیم یا عاشق کیک بستنی، براونی بهترین انتخاب برای ماست. می‌توانیم در دورهمی‌ها براونی را همراه بستنی سرو کنیم و خوش بگذرانیم.

براونی‌های «کیک خونه» چهار مدل کلاسیک، فندقی، آلبالویی و پرتقالی دارند.

پای سیب و تونسی؛ دلربا و مقوی

پای از آن شیرینی‌های محبوب در همه‌‌ي دنیاست. پای یک لایه خمیر دارد و روی آن با میوه‌ی پخته پر می‌شود. حرف پای که باشد، اول یاد پای سیب می‌افتیم. پای سیب کلاسیک «کیک خونه» هم خوردن دارد. با کره و در دو سایز آن را می‌پزند. پای زردآلو هم در فصل خودش کم طرفدار ندارد.

اما از یک پای رژیمی خیلی سالم نمی‌شود گذشت، یعنی پای تونسی. در پخت پای تونسی شکر جایی ندارد و خیال‌مان از سالم‌ بودنش راحت است. به‌جای شکر پر از میوه‌های شیرین مثل خرما، کشمش و انجیر است. جالب این که کیک‌خونه‌ای‌ها خودشان دستور پای تونستی را تهیه کرده‌اند. خوبی خرید کیک آنلاین از «کیک خونه» این است که می‌توانیم کیک‌های مختلفی را از سایز مینی سفارش دهیم و مزه‌ی همه را امتحان کنیم.

رنگینک؛ دسر محلی به سبک کیک خونه

دسرهای محلی و بومی ما خیلی خوش‌مزه و مقوی هستند، مثل رنگینک. رنگینک یکی از دسرهای جنوبی به‌حساب می‌آید. «کیک‌خونه» رنگینک را در دو اندازه می‌پزد. مدل پذیرایی آن چهارگوش است و خیلی شیک و مجلسی در بشقاب می‌نشیند. رنگینک کوچک، جمع‌وجور است و دو نفره طراحی شده. ترکیب خرما، گردو، کره و آرد و البته چهار عرق شیراز، بسیار دلپذیر است.

پیروک؛ مزه‌ای که هرگز دل‌مان را نمی‌زند

پیروک نوعی شیرینی قدیمی‌ست که آشپزهای ارمنی و روسی استاد پخت آن هستند. از سر و شکل شیک و قشنگش که بگذریم، مزه‌ی آسمانی دارد. «کیک‌خونه» در پخت پیروک هم تنوع را فراموش نکرده. پیروک آلبالو، توت‌فرنگی و زردآلو، یکی از دیگری خوش‌مزه‌ترند. به خرید اینترنتی کیک که فکر می‌کنیم، پیروک را نباید از قلم بیندازیم.

حالا که از این همه مزه‌های دلربا حرف زدیم، این را هم بگوییم که «کیکِ خونه» تازگی‌ها بسته‌های خوش‌مزه‌ی تخفیف‌دار ارائه می‌کند. در این بسته‌ها می‌توانیم ترکیبی از کیک، کرامبل، براونی و دسرهای دیگر پیدا کنیم. اگر هوس خرید اینترنتی کیک داریم، جایی دل‌انگیزتر از «کیک‌ خونه» پیدا نمی‌کنیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003AWZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید کیک آنلاین خوش مزه مزه ها دل مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی