Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد شرایط تمرین پاروزنان با دیگر رشته ها فرق دارد و نمی توان دریاچه آزادی را قرنطینه کرد.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه اردوی تیم های ملی قایقرانی قرار بود در هفته جاری برگزار شود اما تاکنون خبری نشده است، بیان کرد: اگر می خواستم اردوی سه، چهار تیم را در تهران بگذارم، رعایت فاصله گذاری اجتماعی کار ساختی بود بنابراین اردوی تیم ملی آب‌های آرام به گیلان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هم منتظر نامه نیروی دریایی و سازمان بنادر و کشتیرانی هستم تا امکان اسکان زنان و مردان را فراهم کنند. هماهنگی ها در حال انجام است. یکی، دو روز دیگر اردوی آب های آرام در گیلان و اردوی روئینگ در تهران آغاز می شود.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که امکان قرنطینه دریاچه وجود ندارد تا در زمان تمرین ملی پوشان از ورود سایر افراد جلوگیری شود؟ تصریح کرد: نمی دانم بتوان این کار را کرد یا خیر چون دریاچه ۱۳۰۰ متر است و پاروزنان استان تهران و تیم ملی معلولان هم تمرین می کنند انجام آن برای فدراسیون کار بسیار سختی است.  

او افزود: محیط تمرین قایقرانی با رشته هایی که در سالن تمرین می کنند، فرق دارد و امکان قرنطینه دریاچه آزادی و یا مرداب انزلی نیست. ملی پوشان قبلا هم تمرینات خود را داشتند و خدا را شکر تا الان هیچ کدام از پاروزنان کرونا نگرفته اند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد اینکه قایق های خریداری شده روئینگ وارد منطقه آزاد قشم شده اند یا خیر، گفت: قایق ها وارد قشم شده اند اما هنوز وارد بندر نشده اند. پیگیر هستیم و مدیر عامل منطقه آزاد قشم هم همکاری دارد تا به محض ورود قایق ها به بندر کار ترخیص انجام بگیرد. ملی پوشان حداقل یکی، دو ماه قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانند با قایق ها تمرین کنند هم بسیار خوب است.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش قیمت ارز از الان به فکر تامین منابع مالی برای اعزام ملی پوشان به مسابقات کسب سهمیه است یا خیر، تاکید کرد: مطمئنا به فکر هستیم اما باید پیگیر هم باشیم. وزارت ورزش یکی، دو ماه کمک های خوبی کرد و کمک ها را باید ذخیره کنیم تا برای اعزام ملی پوشان دچار  مشکل نشویم. در کنار آن حامیانی هستند که می توانند به ما کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني ملی پوشان قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید