Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته فرهنگی وهنری ایثار و شهادت قائمشهر با موضوع و محوریت یادمان هفت تپه تشکیل جلسه داد .

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر ، عیسی مدانلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر گفت : جنگ و 8سال دفاع مقدس تمام شد ولی ایثارگری و روایت فرهنگی که ما را در جنگ نابرابر پیروز کرد همچنان ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عیسی مدانلو مسئول کمیته فرهنگی ایثار و شهادت قائمشهر افزود : اعضای کمیته فرهنگی و هنری ایثار و شهادت نقش مهمی در بازخوانی این فرهنگ دارند و از آن بعنوان یک میراث و یک سرمایه باید نام برد . ایشان در ادامه تأکید کرد : یادمان هفت تپه یکی از مناطقی از دفاع مقدس هست که در دانشگاه رشادت‌ها و ایثارگری ها ، نیروی انسانی کارآمد پروراند و نقش اساسی در جنگ بانام لشکر ویژه 25کربلای مازندران آفرید . هفت تپه به خودی خود محل شهادت 135 شهید والامقام است که خود به تقدس آن می افزاید . 

مدانلو در ادامه افزود : باتشکیل ستاد احیا هفت تپه در استان و بالتبع در شهرستان قائمشهر و تقسیم وظایف در 3 کارگروه توسعه و عمران ،  فرهنگی و تبلیغات و مشارکت مردمی ، اولین جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغات در شهرستان با حضور اعضا تشکیل شد و مقرر گردید  هریک از اعضا در راستای معرفی هفت تپه برنامه های خوبی از جمله تولید محتوی ، مسابقات کتابخوانی ، جمع آوری : مستندات ، تصاویر و خاطرات رزمندگان و... بپردازند . 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معرفی یادمان هفت تپه وظیفه متولیان فرهنگی است هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است