Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: بزرگترین عملیات محوطه سازی و ساماندهی بقاع متبرکه استان لرستان در بقعه متبرکه امامزادگان احمد و محمود (ع) شهرستان دلفان انجام می شود.

« مسم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ساماندهی بقاع متبرکه استان لرستان از برنامه های محوری اوقاف و امور خیریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: در این راستا طرح ساماندهی بقاع متبرکه امامزادگان احمد و محود (ع) شهرستان دلفان در دست اقدام است.

 

وی تصریح کرد: با مشارکت و پیگیری مجدانه یکی از خیرین نیک اندیش، همکاری مستمر و دلسوزانه هیئت امنا و اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان، بزرگترین عملیات عمرانی محوطه سازی بقاع متبرکه استان لرستان در آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود ع باولین شهرستان دلفان در حال اجراست.

 

رضایی ادامه داد: این پروژه در مجموع به مساحت تقریبی یک هکتار، شامل زیر پروژه های سنگ فرش، بلوار، فضای سبز، خانه خادم، سرویس بهداشتی، حصارکشی، درب ورودی، پارکینگ، منبع آب، ساماندهی قبور و... در حال اجرا می باشد.

 

وی بیان کرد:در حال حاضر پروژه حصار کشی و محصور نمودن محوطه با پیشرفت ۱۰۰ درصد، خانه خادم با پیشرفت ۹۰ درصد، پروژه سرویس بهداشتی با تعداد ۱۲ چشمه با پیشرفت ۵۰ درصد، پروژه زیرسازی و سنگ فرش محوطه با پیشرفت  ۴۵ درصد و سایر پروژه ها با پیشرفت های مختلف در حال اجرا می باشند.

 

رضایی ادامه داد:عملیات عمرانی اجرای نمای بیرونی آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود ع در سه جهت شمالی، شرقی و غربی با ترکیبی مناسب از آجرنما و کاشی کاری هفت رنگ، به طور کامل به اتمام رسیده و عملیات اجرای نمای ورودی اصلی(جنوبی) و ایوان بقعه متبرکه شامل زیارت نامه امین الله، زیارت نامه امامزادگان احمد و محمود ع، ادعیه و سوره های قرآنی با کتیبه های کاشی هفت رنگ، در حال اجرا می باشد.

 

بقعه متبرکه امامزادگان احمد (ع) و محمود (ع) در روستای باولین شهرستان دلفان قرار دارد، این دو امامزاده جد بزرگ سلسله جلیل سادات ساکن در مناطقی از دلفان، هرسین و کرمانشاه بوده اند و مقبره این امامزاده از دیرباز مورد توجه ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار داشته است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات عمرانی ساماندهی بقاع متبرکه امامزادگان احمد و محمود ع متبرکه امامزادگان احمد شهرستان دلفان استان لرستان بقعه متبرکه بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان