Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:50:29 GMT

آغاز نمایشگاه مجازی مد و لباس دانشجویان دختر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۸۱۵۳

آغاز نمایشگاه مجازی مد و لباس دانشجویان دختر

دومین نمایشگاه منطقه‌ای مد و لباس دانشجویان دختر با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شکل مجازی آغاز شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، زهرا جواهریان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در آئین آغاز نمایشگاه ۵ روزه ملی- منطقه‌ای مد و لباس دانشجویان دختر، الگوسازی و حمایت از دختران دانشجو جهت مهارت آموزی برای کسب و کار آینده آنها را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: معاونت زنان و خانواده جهت حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دختران دانشجو در زمینه کار، موافقت نامه‌هایی را با وزارت علوم و سایر دستگاه‌ها منعقد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تفاهم‌نامه مربوطه هدف ما اشاعه پوشش ایرانی و اسلامی مبتنی بر هنرهای ملی و صنایع دستی است، تصریح کرد: با توجه با تنوع رنگ‌ها و طرح‌هایی که در پوشش زنان اقوام مختلف ایران و زیبایی‌هایی که در این پوشش کامل اسلامی وجود دارد، امیدواریم بتوانیم با مدرن سازی و سبک تر کردن این لباس‌ها در کنار پایین آوردن قیمت‌ها، به فراگیرتر شدن این نوع پوشش اصیل و بومی کمک کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد تولید کنندگان صنایع دستی در سطح کشور بانوان هستند، گفت: انتظار داریم با خلاقیت و نوآوری در زمینه محصولات مصرفی داخلی و نیز در حوزه صادرات، شاهد دستاوردهای خوبی برای کشور باشیم.

وی با اشاره به ایجاد شبکه‌های مجازی جهت فروش تولیدات زنان و دختران کارآفرین کشور، اظهار امیدواری کرد که معاونت بتواند در این زمینه فعالیت مطلوبی داشته باشد.

نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی که با مرکزیت ۳ دانشگاه گیلان، کهگیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، سال گذشته نیز با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های الزهرا، خلیج فارس و کوثر برگزار شد.

کد خبر 454631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نمایشگاه مد و لباس پوشش ایرانی و اسلامی صنایع دستی توانمندی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امور زنان و خانواده دانشجویان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در نشست خبری که در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) برگزار شد، اظهار کرد: خلیج فارس بخشی از هویت انکارناپذیر تاریخی و فرهنگی مشترک منطقه است.

وی با بیان اینکه منطقه خلیج فارس بخشی مهم از سیاست همسایگی ایران است، اظهار کرد: تقویت روابط با همه کشورهای حوزه خلیج فارس را مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت و آرامش در این منطقه راهبردی می‌دانیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه، بیان کرد: ایران همواره منادی تحکیم پیوندهای دوستی و برادری در منطقه خلیج فارس بوده و بر این باور بوده است که کشورهای منطقه توانایی لازم را برای توسعه پایدار و شکوفایی داشته‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین روز معلم را تبریک گفت و یاد استاد شهید مطهری را گرامی داشت.

کنعانی همچنین از برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به‌عنوان نماد اراده جدی کشور برای توسعه سیاسی و ایفای نقش موثر و هم‌افزا در منطقه یاد کرد و گفت: این نمایشگاه بزرگ نشان‌دهنده رویکرد سیاسی سازنده ایران در کنار تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی است.

کنعانی ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه برگزاری نمایشگاه و روند مقدمات یاد شده، اظهار کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه و صمت برگزار شد.

وی با بیان اینکه مقام‌های عالی بیش از ۲۴ کشور در سطوح مختلف و ۲ هزار تاجر منتخب از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور یافتند، اظهار کرد: نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه که در هفت گروه کالایی برگزار می‌شود، حضور دارند.

به گفته کنعانی، این نمایشگاه فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان خارجی به کالاهای ایران فراهم کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه انتظار داریم میزان قراردادهای بسته شده در این نمایشگاه میان تاجران ایران و خارجی بسیار بیشتر از میزان قراردادهای نمایشگاه گذشته باشد، اضافه کرد: دیدارهایی با مقام‌های ۲۲ کشور شرکت‌کننده در این نمایشگاه انجام شده است.

کنعانی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه بزرگ، نشان‌دهنده هم‌افزایی و همکاری خوب میان دستگاه‌های مختلف کشور است، عنوان کرد: این هم‌افزایی و هماهنگی پیشتر در هماهنگی عرصه و میدان در موضوع واکنش به اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق نیز مشاهده شده بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آنچه ما در دانشگاه‌های آمریکا به‌صورت ویژه شاهدیم، نشان‌دهنده بیداری افکار عمومی جهان درباره فلسطین و جنایت‌های رژیم جنایت‌کار اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است، گفت: افکار عمومی و عدالت‌اندیشان جهان تداوم جنایت علیه فلسطین و حمایت آمریکا از آن را بیش از این تحمل نمی‌کنند و با سرکوب خسونت‌بار نمی‌توان صدای اعتراض معترضان را خاموش کرد.

کنعانی، تاکید کرد: ایران برخورد خشن و پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد و آن را مردود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای خشونت‌آمیز با دانشجویان باید متوقف شود و این روند نشان‌دهنده بی‌توجهی آمریکا به موضوع حقوق بشر است، بیان کرد: دنیا به‌ویژه کشورهای حامی رژیم صهیونیستی باید به صدای اعتراض‌ها در دانشگاه‌های کشورهای مختلف توجه کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه روابط و مناسبات دوجانبه ایران و عربستان در مسیر درست و طبیعی پیش می‌رود، اظهار کرد: گفت‌وگوها در سطوح مختلف به‌ویژه در دو سطح اقتصادی و سیاسی ادامه دارد.

کنعانی با اشاره به اینکه حضور هیئت اقتصادی عربستان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشان‌دهنده نگاه ریاض به توسعه روابط اقتصادی با ایران است، بیان کرد: همزمان هیئت وزارتی ایران به سرپرستی خاندوزی و هیئت شامل رئیس کل بانک مرکزی و هیئت دیپلماسی اقتصادی به ریاست صفری برای شرکت در نشست توسعه بانک اسلامی در عربستان حضور دارند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی سفر به روسیه در چارچوب دوازدهمین اجلاس مقام‌های عالی امنیتی کشورها صورت گرفت، گفت: ایران همواره از فرصت نشست‌های چندجانبه برای تبیین دیدگاه‌های خود به‌ویژه در زمینه‌های امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرده است.

کنعانی با بیان اینکه موضوع‌های متنوعی از جمله امنیت سایبری در گفت‌وگوهای هیئت ایرانی مطرح شدند که مهم‌ترین آن‌ها مسئله فلسطین است، اظهار کرد: امنیت سایبری موضوع دارای اولویت هیئت ایرانی بود.

 

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!
  • (ویدئو) پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان
  • ببینید | تصاویری پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵