Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@23:08:51 GMT

اسیدپاشی دختر ۱۷ساله به روی پدر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۸۸۴۳

اسیدپاشی دختر ۱۷ساله به روی پدر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، ساعت 11صبح دیروز مأموران کلانتری ونک در تماس با قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران، خبر از مرگ مرموز مردی میانسال دادند. 

متوفی که 50ساله بود از شب قبل به‌دلیل سوختگی در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری شده اما به‌دلیل شدت صدمات جانش را از دست داده بود. علت مرگ او سوختگی بر اثر پاشیده شدن اسید به سر و صورتش بود و همین باعث شد که پرونده‌ای تشکیل شده و قاضی جنایی دستور تحقیقات درباره این حادثه را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی ساکن ورامین بوده است و ظاهرا در درگیری خانوادگی، یکی از فرزندان او به روی وی اسید پاشیده که به‌شدت بافت‌های بدن وی را تخریب کرده بود. تیم تحقیق با حضور در بیمارستان به پرس و جو از برادر مقتول پرداختند. او گفت: برادرم همراه همسر و پسر معلولش و دختر 17ساله‌اش به نام سحر در ورامین زندگی می‌کرد. دختر او مدت‌هاست که دچار بیماری روحی و روانی شده است. به همین دلیل چند وقتی می‌شد که زندگی برادرم به‌دلیل بیماری اعصاب و روان دخترش مختل شده بود. او مدام با دخترش درگیری داشت تا اینکه روز یکشنبه همسر برادرم درحالی‌که گریه می‌کرد به من زنگ زد. او گفت برادرم دچار سوختگی شده که فورا خودم را به آنجا رساندم. برادرم ابتدا در بیمارستانی در ورامین بستری شده و بعد از آنجا به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران انتقالش دادند. وی ادامه داد: همسر برادرم با دختر 17ساله‌شان به‌شدت اختلاف داشت. وقتی درباره حادثه پرسیدم معلوم شد که روز حادثه ابتدا همسر برادرم با دخترشان دچار مشاجره شده و وقتی برادرم وارد ماجرا شده، دخترش ظرف اسیدی که برای باز کردن لوله‌ها از آن استفاده می‌شد را برداشته و اسید داخل آن را به روی پدرش ریخته است.

با انجام تحقیقات اولیه، جسد مقتول با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و از آنجا که حادثه در ورامین رخ داده بود پرونده برای رسیدگی بیشتر و دستگیری دختر اسیدپاش به دادسرای ورامین فرستاده شد.

پربیننده ترین فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان خودکشی در چالش مومو از شایعه تا واقعیت +عکس «پاکت پول» عروسی را عزا کرد قهرمان پرورش اندام ایران جان باخت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل متهم اسیدپاشی پزشکی قانونی نزاع خانوادگی درگیری خانوادگی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903012

دیگر خبرها

  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!